Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Un centenar de places al balcó per veure els principals actes de la Festa Major
El consistori posa en marxa tres concursos a les xarxes socials per poder viure el Correfoc, la Mostra de Correfoc i la Ballada de la Imatgeria des del balcó de la segona planta de l’edifici nou de l’Ajuntament. El sorteig de les places es farà dijous i els guanyadors es donaran a conèixer a través dels canals municipals d’Instagram i Facebook. És el primer cop que el consistori obre un dels seus balcons a tota la ciutadania per poder presenciar els principals actes de la Festa Major des d’una ubicació privilegiada.
Un centenar de places al balcó per veure els principals actes de la Festa Major. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
23/08/2022 17:03
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
L’Ajuntament de Manresa engega a les xarxes socials tres concursos adreçats a tota la ciutadania per poder presenciar els principals actes de la Festa Major des d’un dels balcons municipals de la plaça Major. D’entre totes les persones que hi participin, se sortejaran prop d’un centenar de places per poder veure la Mostra de Correfoc de dissabte, la Ballada de la Imatgeria de diumenge i el Correfoc de dilluns. És el primer cop que l’Ajuntament obre un dels seus balcons a qualsevol ciutadà perquè pugui gaudir dels principals actes de la Festa Major des d’una posició única.

Per a cadascun d’aquests tres actes, se sortejaran quinze entrades dobles. En concret, per a cada acte, s’oferirà trenta places del balcó situat a la segona planta de l’edifici nou de l’Ajuntament, ubicat al número 5 de la plaça Major. Cadascun dels actes (Mostra, Ballada i Correfoc) disposa del seu propi concurs a les xarxes socials, cadascun dels quals tindrà quinze guanyadors, que seran elegits per sorteig aleatori entre totes les persones participants. Cada guanyador podrà anar al balcó amb un acompanyant.

Les bases dels tres concursos s’han publicat avui als canals de l’Ajuntament de Manresa d’Instagram (@manresa.cat) i de Facebook (AjuntamentManresa), que són les dues xarxes socials des d’on s’hi podrà participar. En total, tant a Instagram com a Facebook, s’han publicat avui tres posts, un per a cada concurs: per poder veure la Mostra de Correfoc (dissabte 27 d’agost a les 21.30h), la Ballada de la Imatgeria de Manresa (diumenge 28 d’agost al migdia) i el Correfoc de Manresa (dilluns 29 d’agost a partir de les 21.30h). Tothom qui ho vulgui podrà participar en tots tres concursos, però només podrà optar guanyar plaça en un d’ells.

Per poder participar a cadascun dels concursos, és necessari ser major d’edat i tenir perfil personal públic a la xarxa social des d’on es participi, sigui Facebook i Instagram. La dinàmica de participació, tal i com s’expliquen en les bases aprovades del concurs, és senzilla: s’ha de fer un m’agrada al post en qüestió i deixar-hi un sol comentari, en el qual es digui amb quina persona aniria a l’acte, etiquetant-la a la mateixa xarxa social. L’acció es pot fer fins aquest dijous, 25 d’agost, a les 12 del migdia. Cada usuari només podrà deixar un sol comentari en una de les dues xarxes (Instagram o Facebook). No es podrà participar a totes dues xarxes alhora.

El mateix dijous, finalitzat el termini de participació, es farà un sorteig aleatori entre tots els usuaris de Facebook i d’Instagram que hagin deixat un comentari en una de les xarxes. Per a cada acte, el sistema informàtic elegirà quinze guanyadors d’entre totes les persones que hagin deixat comentaris, així com quinze suplents.

Primer, se sortejaran les places de la Mostra; en segon lloc, les de la Ballada de la Imatgeria i, per últim, les del Correfoc. En cas que un mateix usuari resulti guanyador en més d’un concurs, només se li oferirà plaça al primer sorteig d’on hagi resultat guanyador.

El mateix dijous, l’Ajuntament de Manresa enviarà un missatge privat a tots els guanyadors a través de la xarxa social on hagin participat en el concurs (Instagram o Facebook). En el missatge, es demanarà als guanyadors que enviïn per correu electrònic el seu nom i cognoms, còpia del DNI i el seu nick d’usuari a la xarxa social, així com les dades de la persona que l’acompanyarà. En el missatge, ja s’indicarà l’adreça de correu electrònic on s’hauran d’enviar les dades. Els guanyadors podran enviar el missatge de correu electrònic fins al divendres 26 a les 12 del migdia. El dia de l’acte, per poder accedir al balcó, serà necessari mostrar el DNI al personal municipal, a l’entrada de l’edifici nou de l’Ajuntament.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FESTA MAJOR MANRESA 2022 
També et pot interessar:
MANRESA
32 persones ateses, totes de caràcter lleu, al Correfoc de dilluns
MÉS NOTICIES
Una Festa Major de Manresa molt concorreguda
MANRESA
El Correfoc clou amb molta pólvora la Festa Major 2022

AGENDA
Últim dia de Festa Major, que fan?
MANRESA
Ballada de la imatgeria del diumenge de Festa Major
MANRESA
El castell de focs omple el Parc de l'Agulla
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]