Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

USTEC augura que el mes de setembre no anirà bé
“No serà un curs tranquil”, assegura Iolanda Segura.
USTEC augura que el mes de setembre no anirà bé.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
30/08/2022 14:19
Dispositiu especial de trànsit de Setmana Santa 2026
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
La portaveu d’USTEC, la castellvilarenca Iolanda Segura, ha augurat aquest diumenge que el mes de setembre no anirà bé, i ha avisat que encara falten monitors per a les tardes. En declaracions a Rac 1, ha opinat que el setembre serà un “mes bastant desorganitzat” amb el nou horari imposat pel Departament d’Educació, i ha explicat que hi ha molts municipis que no tenen prou personal per cobrir les tardes. “Tot s’ha planificat molt malament i preveiem que no anirà bé. Passarà com la Setmana Blanca de Maragall, que es farà un any i després va desaparèixer”, ha dit. Segura ha avisat que aquest “no serà un curs tranquil”.

Segons Segura, Educació no s’ha posat en contacte amb els sindicats aquest mes d’agost, i ara, abans de començar el curs, ja és difícil que canviï alguna cosa. La portaveu d’USTEC ha recordat la condició que posen els sindicats per negociar: la reducció d’una hora lectiva en tota l’educació obligatòria, i no només a Primària com planteja Educació.

En aquest sentit, ha indicat que l’última notícia que tenen del conseller és l’entrevista que va fer a l’ACN, on va demanar un acord als sindicats. “Ens va llençar la pilota a la nostra teulada quan la pilota està a la seva teulada i ells saben perfectament com es desencalla el conflicte. No entenem que se’ns demani responsabilitat, només estem demanant més recursos per a l’educació”, ha replicat Segura.

També s’ha queixat que Cambray digui que no es pot aplicar la reducció de l’hora lectiva a Primària, amb la contractació de 1.400 metres més aquest curs, si no hi ha acord global amb els sindicats. “Ells han tirat endavant moltes mesures sense acord i no se’ls han caigut els anells”, ha dit.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CURS ESCOLAR 22-23  
També et pot interessar:
LA FOTO DEL DIA
Les escoles comencen la jornada intensiva
ACTUALITAT
Més de la meitat de centres educatius va patir incidències per l'avançament del calendari
MANRESA
L'Ajuntament celebra l'acte d'inici del nou curs escolar amb les direccions dels centres educatius

SÚRIA
El curs escolar comença a Súria amb 1.014 alumnes als centres d'educació
ACTUALITAT
El curs de l’avançament del calendari sense vagues previstes
ACTUALITAT
Comença el curs escolar de l'avançament al calendari
L'ombra d'un arbre de la Plaça Neus Català
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
Una nova oportunitat lluny de casa per al BAXI Manresa
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]