Dilluns 28 de novembre de 2022
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Inboud Màrqueting: la nova tendència en venda digital
L'Inboud Màrqueting també anomenat Mercadotecnia d'atracció és una tècnica que el que busca principalment és captar clients mitjançant l'atracció utilitzant per a això continguts en xarxes socials, posicionament SEO i la combinació amb altres eines de venda.
L'Inboud Màrqueting: la nova tendència en venda digital.

ECONOMIA / Eva Remolina / AMIC  
10/09/2022 15:37
Forum de Cruïlla de Camins a la Plana de l'Om
La Fira de Sant Andreu omple d'ambient el centre de Manresa
L'Institut Castellet instal·la un dispensador de productes
El govern solsoní aprova en solitari un pressupost d’11 milions d’euros
L'Inboud Màrqueting va néixer de les mans de Brian Halligan i Dharmagh Shah, fundadors també de la coneguda i exitosa plataforma HubSpot i d'altres softwares de màrqueting. Aquest mètode consta de 4 fases: Atreure: El primer que cal aconseguir és, d'una banda, crear contingut de qualitat, de tipus informatiu més que comercial, en el qual es donin instruccions, consells i tota mena d'informació de manera que es resolguin dubtes als potencials clients i generi interès. Els blogs han d'estar ben redactats, ser concrets i atemporals. Posteriorment, cal assolir un bon posicionament SEO, ja que de res serviria tenir bon contingut si no arriba a molta gent. El principal objectiu, per tant, seria donar a conèixer la marca i tot el que fem a com més gent millor i "portar-los" cap a nosaltres, cap a les nostres plataformes.

Convertir: Un cop ens han arribat els clients, hem d'obtenir el registre de les seves dades personals: nom, telèfon, mail o altres dades d'interès (gustos personals, necessitats...), a fi de poder contactar amb ells i oferir-los directament allò que necessiten. Ho farem mitjançant formularis, etc. - Educar o Tancar: En aquesta fase és on cal esforçar-se per tancar la venda, contactar amb ells, concertar visites...

Delectar o Fidelitzar: Una vegada materialitzada la venda (o no) hem de continuar treballant a fi de mantenir-los amb nosaltres i fidelitzar-los. No sols pensant a futures compres, sinó fins i tot perquè ens promocionin en les seves xarxes. Per tant, és donar bon servei de venda, però també de postvenda. Segons un estudi d'HubSpot, més del 80% dels professionals del màrqueting invertiran en aquesta mena d'estratègies en els pròxims anys.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MARQUETING 
També et pot interessar:
MANRESA
Cursos de formació del CEDEM
AGENDA
Jornada de màrqueting i vendes al Palau Firal
TENDÈNCIES
Informació per als celíacs o tècnica de màrqueting?

Classificacions cap setmana del Club Tir
La tardor al Parc Vila Closes de Manresa
La Fira de Sant Andreu omple d'ambient el centre de Manresa
L'Institut Castellet instal·la un dispensador de productes
El govern solsoní aprova en solitari un pressupost d’11 milions d’euros
El conseller de Salut visita les obres del nou servei d’Urgències de l’Hospital de Berga
Seminari per resoldre dubtes sobre el nou règim de cotització dels autònoms per al 2023
L'ICS Catalunya Central homenatja els professionals jubilats entre el 2019 i el 2022


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]