Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Vesprades sota l’Alzina de Fonollosa excepcionals
l proper dissabte 17 de setembre arriben les Vesprades sota l’Alzina. Aquesta data és molt especial, ja que per les circumstàncies viscudes durant el mes de juliol, només es va poder fer un dels tres concerts programats, THE SEY SISTERS el dia 9.
Vesprades sota l’Alzina de Fonollosa excepcionals.

BAGES / Redacció/ Jordi Preñanosa  
08/09/2022 15:05
Dispositiu especial de trànsit de Setmana Santa 2026
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
En canvi, els concerts programats d’OBESES I THE PENGUINS, es van haver de posposar a causa de l’aplicació de les mesures del nivell 3 del Pla Alfa per risc d’incendis a Catalunya. Aquest nou format del dissabte 17 de setembre consistirà en una potent jornada a l’Alzina centenària del Mas Querol de Fonollosa, amb dos concerts en diferents horaris i per a tot el públic. A les 17:00 començarà el concert The Penguins, Reggae per Xics i a les 21:00 Obeses. Les entrades estan a la venda online. Com a novetat, s’ha fet un preu especial per aquelles persones que vulguin gaudir de la jornada sencera i assistir als dos concerts. Tota la info la trobareu a: www.vesprades.cat .

Entremig dels dos concerts hi haurà servei de bar i prèviament, amb la compra d’entrades, es pot reservar el tiquet “sarronet” per berenar o el “sarró” per sopar. També acompanyaran la vesprada punxa discs locals per passar una bona estona a l’Espai l’Era després de cada un dels concerts.

Des de l’organització s’ha plantejat una Vesprada excepcional per rematar al final de l’estiu, després d’una “temporada molt complicada, ja que l’anul·lació dels concerts del juliol i la devolució de força entrades que ja s’havien venut va fer perillar tot el festival en sí”. “Estem contents de poder acabar la temporada d’estiu recuperant la màgia sota l’alzina, i esperem tenir una bona resposta del públic, que ens donin suport, i ens acompanyin amb els darrer concert d’aquest estiu”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: VESPRADES SOTA L'ALZINA   FONOLLOSA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
El Consell d’Infants del Bages celebra a Sant Fruitós de Bages el segon plenari
MANRESA
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
SÚRIA
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques

ST. FRUITÓS
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
ST. FRUITÓS
L’ultrafondista Núria Picas oferirà la conferència motivacional “Ara o Mai”
ST. FRUITÓS
La ciutadania decideix el nom als parcs de Pineda de Bages
L'ombra d'un arbre de la Plaça Neus Català
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
Una nova oportunitat lluny de casa per al BAXI Manresa
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]