Dijous 22 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Vesprades sota l’Alzina de Fonollosa excepcionals
l proper dissabte 17 de setembre arriben les Vesprades sota l’Alzina. Aquesta data és molt especial, ja que per les circumstàncies viscudes durant el mes de juliol, només es va poder fer un dels tres concerts programats, THE SEY SISTERS el dia 9.
Vesprades sota l’Alzina de Fonollosa excepcionals.

BAGES / Redacció/ Jordi Preñanosa  
08/09/2022 15:05
El Tocats de Lletra està de celebració amb motiu dels seus vint anys
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
En canvi, els concerts programats d’OBESES I THE PENGUINS, es van haver de posposar a causa de l’aplicació de les mesures del nivell 3 del Pla Alfa per risc d’incendis a Catalunya. Aquest nou format del dissabte 17 de setembre consistirà en una potent jornada a l’Alzina centenària del Mas Querol de Fonollosa, amb dos concerts en diferents horaris i per a tot el públic. A les 17:00 començarà el concert The Penguins, Reggae per Xics i a les 21:00 Obeses. Les entrades estan a la venda online. Com a novetat, s’ha fet un preu especial per aquelles persones que vulguin gaudir de la jornada sencera i assistir als dos concerts. Tota la info la trobareu a: www.vesprades.cat .

Entremig dels dos concerts hi haurà servei de bar i prèviament, amb la compra d’entrades, es pot reservar el tiquet “sarronet” per berenar o el “sarró” per sopar. També acompanyaran la vesprada punxa discs locals per passar una bona estona a l’Espai l’Era després de cada un dels concerts.

Des de l’organització s’ha plantejat una Vesprada excepcional per rematar al final de l’estiu, després d’una “temporada molt complicada, ja que l’anul·lació dels concerts del juliol i la devolució de força entrades que ja s’havien venut va fer perillar tot el festival en sí”. “Estem contents de poder acabar la temporada d’estiu recuperant la màgia sota l’alzina, i esperem tenir una bona resposta del públic, que ens donin suport, i ens acompanyin amb els darrer concert d’aquest estiu”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: VESPRADES SOTA L'ALZINA   FONOLLOSA   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
ST. FRUITÓS
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
ST. FRUITÓS
Un tribut a ABBA inaugura el nou cicle Voilà! al Teatre de Sant Fruitós de Bages

ST. FRUITÓS
S’obren les inscripcions de la cinquena edició dels Premis Joan Burés i Vidal de dansa d’arrel
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages posa en marxa SFB Mobilitat
SÚRIA
El Consell Municipal dels Infants inicia les activitats del nou curs
Fotografia en blanc i negre de l'escala de la Fàbrica Nova
El CN Sabadell va acollir aquest diumenge 18 d'octubre una edició inoblidable de la Copa Catalana
300 professionals de la cirurgia debaten sobre innovació, IA, cirurgia robòtica i cures avançades
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
La poeta i escriptora Eva Baltasar, convidada al Pessics de Lletra
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]