Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Bacardit sí que participarà en els actes de la Diada Nacional el pròxim 11 de setembre
L'alcaldable de Junts per Manresa assistirà l'acte institucional de la Diada i a l'ofrena floral a la plaça Onze de Setembre de Manresa.
Bacardit sí que participarà en els actes de la Diada Nacional el pròxim 11 de setembre. Foto: JXManresa

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez   
09/09/2022 13:24
Dispositiu especial de trànsit de Setmana Santa 2026
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
El pròxim 11 de setembre, l'alcaldable de Junts per Manresa, Ramon Bacardit, participarà en l'acte institucional de la Diada Nacional a la plaça Onze de Setembre de Manresa.  A continuació, Bacardit també participarà, conjuntament amb altres membres de Junts per Catalunya, a la manifestació convocada per l'ANC a Barcelona.

"És important anar a la manifestació de l'11 de setembre perquè és una mostra de reivindicació de tot un poble que té desig de llibertat. Això passa per sobre dels partits polítics i va més enllà de les entitats", apuntava l'alcaldable a Manresa.  "Assistir a la manifestació és un compromís individual que de forma col·lectiva expressem per recordar que això no ha acabat, i que no acabarà fins que assolim l'objectiu final, que és la independència de Catalunya.

No s'hi valen excuses perquè a títol individual les persones no vagin a la manifestació o als actes reivindicatius per la independència del nostre país", assenyala Bacardit. "Des de ben petit ja hi anava a coll del meu pare i anys més tard portava jo a coll els meus fills, i aquest any, com sempre, hi tornaré a ser", afegeix l'alcaldable. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: JUNTS MANRESA   DIADA 11S 2022 
També et pot interessar:
POLÍTICA
Junts reclama compensacions als comerciants afectats per les obres del Carrer Guimerà
POLÍTICA
Més de 15 mesos de retard en l’ordenança de patinets
POLÍTICA
Junts constata el fracàs, per segon any consecutiu, de la campanya de Nadal

POLÍTICA
Junts per Manresa presenta una moció per a garantir la preservació dels símbols tradicionals del Nadal a la ciutat
POLÍTICA
Junts per Manresa celebra l’ajornament d’una mesura desproporcionada que generava inquietud
POLÍTICA
Bacardit reclama a l’alcalde i a la consellera d’Ensenyament solucions per al camí escolar dels Tovots
L'ombra d'un arbre de la Plaça Neus Català
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
Una nova oportunitat lluny de casa per al BAXI Manresa
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]