Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Primer Festival de Paisatges Barcelona
Per primer any tindrà lloc el Festival de Paisatges Barcelona, una proposta d’activitats per a tots els públics a les comarques de l’Anoia, Bages, Moianès i Osona.
Primer Festival de Paisatges Barcelona.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
14/09/2022 14:42
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
La cita tindrà lloc tots els caps de setmana del 17 de setembre al 9 d’octubre i oferirà activitats guiades per empreses locals que permetran descobrir els paisatges de tardor de les comarques que integren la marca turística de Paisatges Barcelona. A peu, en bicicleta elèctrica o de muntanya, fent activitats de ioga o amb cavalls, tastos de productes locals i de vins... l’oferta, pensada per a tots els públics, permetrà descobrir un entorn natural i cultural molt a prop de casa.

El festival està organitzat per la Diputació de Barcelona i els consells comarcals de l’Anoia, Bages, Moianès i Osona,  amb la participació de setze empreses turístiques d’aquestes comarques. Al Bages s’oferiran activitats com una sessió de ioga a Castelladral, una ruta literària i una altra de senderisme per Montserrat, un joc de pistes a Mura i rutes en bicicleta pels boscos de Sallent i per l’entorn del monestir de Sant Benet de Bages.

Tota la informació de les activitats i reserves es pot trobar al blog de Barcelona és molt més de la Diputació de Barcelona: https://blog.barcelonaesmoltmes.cat/
#FestPaisatgesBCN



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PAISATGES DE BARCELONA   BAGES TURISME 
També et pot interessar:
BAGES
Un de cada tres cellers del Pla de Bages rep 10.000 visitants anuals
BAGES
Bages Turisme renova el seu logotip
BAGES
La Jornada del Sector Turístic del Bages reconeix set nous establiments

BAGES
La col manresana a taula: Santpedor acull el Sopar de la Col el 12 de març
BAGES
El Bages impulsa el turisme accessible amb una sortida adaptada a les tines de la Vall del Flequer
BAGES
Bages Turisme organitza un famtrip
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]