Dimecres 08 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Primer Festival de Paisatges Barcelona
Per primer any tindrà lloc el Festival de Paisatges Barcelona, una proposta d’activitats per a tots els públics a les comarques de l’Anoia, Bages, Moianès i Osona.
Primer Festival de Paisatges Barcelona.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
14/09/2022 14:42
La 28a Fira Mediterrània de Manresa s’inaugura amb PA, espectacle d’Anna Ferrer sobre el llegat
Afectacions de trànsit amb motiu d'una 28a Fira Mediterrània que guanya pes d'espectacles al carrer
Distinció per a la 'Guia de determinants socials de la salut'
La 5a Fira de la Terra potencia les xerrades tècniques i els tallers de cuina
La cita tindrà lloc tots els caps de setmana del 17 de setembre al 9 d’octubre i oferirà activitats guiades per empreses locals que permetran descobrir els paisatges de tardor de les comarques que integren la marca turística de Paisatges Barcelona. A peu, en bicicleta elèctrica o de muntanya, fent activitats de ioga o amb cavalls, tastos de productes locals i de vins... l’oferta, pensada per a tots els públics, permetrà descobrir un entorn natural i cultural molt a prop de casa.

El festival està organitzat per la Diputació de Barcelona i els consells comarcals de l’Anoia, Bages, Moianès i Osona,  amb la participació de setze empreses turístiques d’aquestes comarques. Al Bages s’oferiran activitats com una sessió de ioga a Castelladral, una ruta literària i una altra de senderisme per Montserrat, un joc de pistes a Mura i rutes en bicicleta pels boscos de Sallent i per l’entorn del monestir de Sant Benet de Bages.

Tota la informació de les activitats i reserves es pot trobar al blog de Barcelona és molt més de la Diputació de Barcelona: https://blog.barcelonaesmoltmes.cat/
#FestPaisatgesBCN



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PAISATGES DE BARCELONA   BAGES TURISME 
També et pot interessar:
LA FOTO DEL DIA
Heu pujat mai al Montcau?
BAGES
Al cor de la muntanya de Montserrat hi trobem el monestir benedictí
LA FOTO DEL DIA
Fer la ruta de la Séquia a peu o en BTT

LA FOTO DEL DIA
Jugar a l’aire lliure
LA FOTO DEL DIA
Us agraden els animals?
LA FOTO DEL DIA
Les oliveres que creixen en marges
L'Ajuntament i la propietat d'un immoble del Poble Vell impulsen la restauració de relleus esculpits
Heu pujat mai al Montcau?
Sant Fruitós de Bages acull el II Fòrum empresarial de la Catalunya Central
Afectacions de trànsit amb motiu d'una 28a Fira Mediterrània que guanya pes d'espectacles al carrer
La 28a Fira Mediterrània de Manresa s’inaugura amb PA, espectacle d’Anna Ferrer sobre el llegat
Exposició "Matriu" de l'artista Tina Araüna a MoMa Espai Cultural
La renovació del carrer Guimerà transforma la mobilitat al centre de la ciutat a partir d'aquesta tardor
Manresa commemorarà els 50 anys de les darreres detencions del franquisme a la ciutat


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]