Diumenge 15 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’actor Pau Vinyals obrirà aquest dijous la programació de la Sala Petita del Kursaal
Un monòleg que aborda els silencis i l'herència del passat familiar.
L’actor Pau Vinyals obrirà aquest dijous la programació de la Sala Petita del Kursaal.

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
13/09/2022 15:07
Jardins de Llum omple de nou el Centre Històric de Manresa
Els Mossos d'Esquadra denuncien una conductora al Bages per circular en direcció contrària
Formació pràctica dels futurs metges i metgesses de la UVic-UCC
Xerrada sobre finances bàsiques del dia a dia
‘El Gegant del Pi’ donarà el tret de sortida a la programació de la Sala Petita del Kursaal aquest dijous, 15 de setembre a les 19 h. L’espectacle, creat i interpretat per Pau Vinyals i codirigit per Júlia Barceló, és una reflexió sobre la influència del passat familiar en les persones.

En Pau és un home de 33 anys, l’edat de Crist. S’acaba de comprar un pis amb la seva dona al barri del Raval de Barcelona. És feliç amb la seva feina i la Judit. S’estimen, es miren amb amor i tendresa mentre van traient de les caixes tots els objectes i els col·loquen al seu lloc: un cartell de Tortell Poltrona, un electrocardiograma, fotos de família feliç; un dinar de Nadal, Setmana Santa, un salt a la piscina… recorda com estimava el seu avi. El seu avi era franquista.

‘El Gegant del Pi’ és un debut lluminós de l’actor Pau Vinyals com a autor i director. Un procés de creació per trobar les paraules de tots els silencis que habiten en una família, un poble. ‘El Gegant del Pi’ és una autoficció de l’herència rebuda, d’un intent per encarar la construcció d’una llar. Es pot fugir del passat familiar?

L'obra és una producció d'Amici Miei Produccions, la Planeta i els teatres de Figueres, Banyoles i Lloret de Mar, que es va poder veure el passat mes de gener al Teatre Tantarantana de Barcelona. Les entrades tenen un preu de 15 euros (12 euros amb descompte de Majors de 65 anys, amb Carnet Galliner i menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet a www.kursaal.cat.http://www.kursaal.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
El saxofonista Llibert Fortuny, acompanyat per una Big Band, oferirà al Kursaal un concert
CULTURA
El Cicle Platea Jove torna aquest divendres al Teatre Conservatori
CULTURA
Imagina’t portarà aquest dissabte al teatre Conservatori un espectacle de titelles

CULTURA
La comèdia ‘Ai! La misèria ens farà feliços’ farà parada aquest cap de setmana al Kursaal
CULTURA
L’obra de teatre ‘Glòria 27 o el mite de l’èxit’ del navassenc Climent Ribera, aquest dijous al Kursaal
ANOIA
La IX Nit de l'Esport i la Cultura posa en valor un any més el talent, la trajectòria i el compromís
Sant Valentí és la diada de l'amor
El nou mapa sanitari planteja ordenar millor els serveis
Com estalviar per la jubilació
Transforma el teu jardí amb plantes tropicals
Jardins de Llum omple de nou el Centre Històric de Manresa
Els Mossos d'Esquadra denuncien una conductora al Bages per circular en direcció contrària
Formació pràctica dels futurs metges i metgesses de la UVic-UCC
Xerrada sobre finances bàsiques del dia a dia


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]