Dimecres 04 de octubre de 2023
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Fira de Sant Miquel omplirà aquest cap de setmana Santpedor
Santpedor es prepara per acollir un any més la Fira de Sant Miquel, que aquest any es podrà gaudir amb tot el seu esplendor i sense restriccions per la Covid-19.
La Fira de Sant Miquel omplirà aquest cap de setmana Santpedor. Foto: Jordi Preñanosa

SANTPEDOR / Redacció/Sergi Vàzquez   
22/09/2022 14:49
Manresa diu Prou convoca una manifestació per aquest dijous a Manresa
El Clam 2023 presenta una edició amb el millor cinema i convidats extraordinaris
Manresa i el Bages, molt presents a la 26a Fira Mediterrània
L'equip màster de l'Avinent es classifica per l'estatal mixte
 El programa d’actes inclou un ampli ventall d’activitats, algunes de les quals van començar el passat cap de setmana i que s’allarguen fins diumenge amb el plat estrella, la fira de productes naturals i ecològics als carrers del barri antic amb músics i artistes al carrer.

D’entre els diversos actes culturals programats, en destaquen el concert d’Electrobacasis i l’obra teatral ‘La dona del segon tercera’, amb Àurea Márquez. Les entrades es poden comprar a l’Ajuntament o a través de codetickets. També està prevista la inauguració de l’exposició VI_suals al Convent de Sant Francesc amb la col·laboració de la DO Pla de Bages, un taller d’artteràpia i una visita teatralitzada pel voltant de la Séquia, entre d’altres.

La novetat del diumenge és que la fira de productes naturals i ecològics comptarà amb un espai infantil al carrer Passeig, on hi haurà mercat infantil, jocs de construcció Kapla i un planetari. A banda també s’han programat contes infantils tant al matí com a la tarda a la placeta de Cal Clarassó.

Com ja és habitual les entitats del poble tindran protagonisme durant tot el cap de setmana, amb parada a la fira i  mostres de cultura popular com la trobada gegantera, la diada castellera o el Correfoc. Les foodtrucks a Cal Llovet i la taverna popular de la Fira a la placeta del Born oferiran menjar, beguda i propostes musicals divendres, dissabte i diumenge. El mateix diumenge a alguns dels restaurants del poble es podrà gaudir del menú de fira, la tradicional cabra estofada però adaptada a la cuina d’avui.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FIRA DE SANT MIQUEL   SANTPEDOR   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós homenatja al veí Francisco Hernández Soriano amb motiu del seu 100è aniversari
SÚRIA
El programa d’exercicis per a la gent gran de Súria arrencarà el 16 d'octubre
ST. FRUITÓS
S'instal·la un radar informatiu a Pineda de Bages

SÚRIA
Comencen les obres de la nova vorera entre els barris de Santa Maria i Bellavista amb el centre urbà
CARDONA
La còmica Charlie Pee porta a l’Auditori de Cardona el seu darrer espectacle “Mamasita”
ST. FRUITÓS
Torna la Setmana Jove amb propostes d'esport, oci, cultura i formació
Manresa diu Prou convoca una manifestació per aquest dijous a Manresa
Manresa i el Bages, molt presents a la 26a Fira Mediterrània
L'equip màster de l'Avinent es classifica per l'estatal mixte
El Clam 2023 presenta una edició amb el millor cinema i convidats extraordinaris
Dos alumnes de l’institut Lacetània, premiats al concurs de l’ Institut de Microelectrònica de Barcelona
Sant Fruitós homenatja al veí Francisco Hernández Soriano amb motiu del seu 100è aniversari
L'Ajuntament dona a conèixer Manresa als nous estudiants universitaris
Més de 120 professionals participenen la jornada d’Althaia per avançar en l’abordatge multidisciplinari de la insuficiència cardíaca


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]