Dimarts 10 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els artistes del Grup13 comentaran les seves obres a Sant Fruitós de Bages
D'ençà del 23 de setembre,Sant Fruitós de Bages acull l'exposició dedicada al Grup 13, organitzada per l'equip de recerca GREHVAT.0.
Els artistes del Grup13 comentaran les seves obres a Sant Fruitós de Bages. Foto: Sussi Garcia

Redacció/ Jordi Preñanosa  
13/10/2022 17:03
La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Una mostra, intitulada Grup 13: amistat, vocació, tradició, que va inaugurar-se el passat gener a la Casa Lluvià de Manresa i que el passat estiu va fer estada al Solsonès, al Santuari del Miracle (Riner). Fins a mitjans de novembre, pot visitar-se a les dependències de la Biblioteca Municipal de Sant Fruitós de Bages, gràcies a l'impuls de l'Ajuntament d'aquest municipi.

Amb motiu d'aquesta mostra, el proper dissabte 15 d'octubre, a les 11:30h, alguns dels artistes encara en actiu que havien format part del Grup 13 realitzaran una visita guiada a l'exposició, tot repassant la història d'aquest grup de pintors, comentant les obres que s'hi exposen i explicant diverses anècdotes transcorregudes al llarg dels vint anys d'activitat que va mantenir aquest col·lectiu.

Dels 22 artistes que van formar part del Grup 13, en diferents etapes, només en queden 8 de vius; justament, el proppassat 10 d'octubre traspassà un dels més veterans, Antoni Sala Clotet, a l'edat de 91 anys. Tanmateix, aquells que encara es mantenen en actiu, conserven un record ben viu dels seus col·legues i de les experiències compartides plegats, vivències que posaran en comú el proper dissabte en aquesta visita comentada, oberta a tothom i de lliure accés.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: GRUP 13   EXPOSICIÓ 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Exposició fotogràfica que recorre més de 50 anys d'acció sindical al Bages
MANRESA
El Casal de les Escodines i el Centre Cívic Selves i Carner estrenen exposicions fins el 30 de gener
MANRESA
'Àlbum', la memòria personal de Ton Granero pren forma visual a l'Espai Plana de l'Om

ACTUALITAT
48a edició de la Subhasta de Pintures Contra el Càncer
ACTUALITAT
Tot apunt per la subhasta de pintures contra el càncer
MANRESA
Manresa presenta un ampli programa d'activitats relacionats amb l'exposició 'I, de sobte, l'atzar'
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
L’Ajuntament ofereix noves propostes de formació gratuïtes en el marc dels Tallers Ocupa’t


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]