Dilluns 29 de desembre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El sector TIC del Bages debat sobre l’ensenyament i la innovació
TIC Bages reuneix una vintena d’agents del sector.
El sector TIC del Bages debat sobre l’ensenyament i la innovació.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
27/10/2022 14:59
El Meu Primer Nadal amb el Jan i la Júlia a la sala petita del Kursaal
La comarca del Bages ja te la seva propia taula de rècords atlètics
Formació de professionals en el control d'espècies exòtiques invasores
El dinar de Nadal de Sant'Egidio A Manresa va aplegar 300 persones
L’associació TIC Bages va reunir una vintena d’agents del sector TIC de la comarca que van debatre sobre les noves tecnologies i la formació al Bages. Va ser en el marc del sopar anual de l’entitat. Entre els participants hi havia empresaris del sector i també d’empreses amb departaments propis d’investigació i desenvolupament, a més de representants d’institucions educatives vinculades al sector tecnològic.

En el sopar, els assistents van poder conèixer el projecte de la Fundació Convent de Santa Clara que ha becat joves per formar-se en l’àmbit tecnològic. En concret, va adreçat a nois i noies que es troben en risc d’exclusió social. Gràcies a les beques poden cursar formació que els capacita per poder treballar en un sector amb unes grans perspectives de futur, en concret en el desenvolupament de pàgines i aplicacions web.

Pel que fa a la relació entre empreses TIC i el sector de l’ensenyanent, es va exposar el projecte Bages Treball, Talent i Tecnologia. En el marc d’aquesta iniciativa impulsada pel Consell Comarcal del Bages, es porten a terme diversos cursos formatius en l’àmbit tecnològic. També el programa Bages FP 2022, que té per objectiu fer difusió de l’oferta formativa d’FP a la comarca i dels perfils professionals de l’alumnat entre les empreses en sectors considerats estratègics com les TIC.

Finalment també es va presentar el Mapa de la Formació TIC al Bages. Per elaborar-lo s’han tingut en compte les necessitats formatives que té el sector de les noves tecnologies a la comarca i també el potencial de persones a les quals pot anar adreçada. Es tracta de perfils de totes les edats, des de joves fins a més grans de 65 anys, independentment de si tenen o no un perfil tecnològic.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SECTOR TIC   BAGES 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Posicionament sindical a favor d’un CAP amb nom inclusiu
SÚRIA
L'Arxiu Municipal rep la donació de tres fotografies aèries de gran format
ST. VICENÇ
Sant Vicenç i AMPANS acorden promoure noves activitats a l'Encaix

SÚRIA
L'Ajuntament porta a terme tallers sobre l'envelliment saludable
SÚRIA
La Pirata Brewing comparteix amb la vila el seu darrer premi com a millor empresa cervesera
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet programa el Parc de Nadal al Pavelló
La comarca del Bages ja te la seva propia taula de rècords atlètics
Guillem Pujol i Laura Rodríguez, repeteixen triomf
Posicionament sindical a favor d’un CAP amb nom inclusiu
L'Arxiu Municipal rep la donació de tres fotografies aèries de gran format
El Meu Primer Nadal amb el Jan i la Júlia a la sala petita del Kursaal
Formació de professionals en el control d'espècies exòtiques invasores
Mor de forma sobtada Lolita Rovira
El dinar de Nadal de Sant'Egidio A Manresa va aplegar 300 persones


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]