Dimarts 17 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’EPSEM celebra un acte de reconeixement al professor Josep Maria Rossell
Dimarts 8 de novembre ha tingut lloc l’acte de reconeixement al professor de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) Josep Maria Rossell, guardonat amb el 25è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària en la modalitat de trajectòria docent. Rossell també ha estat distingit enguany amb el premi Jaume Vicens Vives de la Generalitat de Catalunya. L’acte s'ha pogut seguir en directe per YouTube.
L’EPSEM celebra un acte de reconeixement al professor Josep Maria Rossell. Foto: UPC

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
11/11/2022 13:43
Manresa acollirà una fira de literatura infantil i juvenil per promoure la lectura en català
Sant Joan inicia el porta a porta
Carnestoltes amb una rua molt lluïda i participada
L'Ajuntament homenatja l'àvia centenària Lluïsa Massana
L’acte de reconeixement al professor Josep Maria Rossell, de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) s'ha dut a terme a la Sala d’Actes de l'Escola i s'ha pogut seguir en directe per YouTube.

El rector de la UPC, Daniel Crespo, i el membre del Consell Social i president del jurat del Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2022, Pere Casals, han lliurat la insígnia d'or de la UPC al professor Rossell, que tot seguit ha impartit la xerrada ‘L'evolució de la docència de les Matemàtiques a l'EPSEM: una llarga trajectòria’.

L’acte, al que han assistit companys, familiars i amics de l’homenatjat, ha estat conduït per Daniel Crespo, rector de la UPC, i ha comptat també amb la participació de Pere Casals, membre del Consell Social i president del jurat del Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2022; que ha excusat a Montserrat Guardia, presidenta del Consell Social, que no ha pogut assistir a l’acte per problemes d’agenda sobrevinguts; Marc Aloy, alcalde de Manresa; i Pere Palà, director de l’EPSEM.

Josep Maria Rossell va rebre també la Distinció Jaume Vicens Vives de la Generalitat de Catalunya per “la vocació d’ajut i d’acompanyament a l’estudiantat, per la constància en la qualitat docent sostinguda al llarg dels anys així com per la docència de les matemàtiques a grups molt nombrosos i estudiants de procedència acadèmica i nivells de coneixement molt heterogenis”. Aquesta distinció la va rebre de mans del President de la Generalitat, Pere Aragonès, el dia 15 de setembre en el decurs de la inauguració del Curs Acadèmic 2022-2023 del Sistema Universitari Català, que va tenir lloc a la Universitat de Lleida. Aquest premi acredita a Josep Maria Rossell com el millor professor de totes les universitats públiques i privades de Catalunya d’enguany.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: EPSEM 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions de trànsit per la gravació del monoplaça de l'equip de Formula Student de l'EPSEM
MANRESA
Hexagon dóna material didàctic i programari CAD-CAM a la UPC pel grau en Enginyeria d’Automoció, impartit a l’EPSEM

Collbaix és un cim modest
Sant Joan inicia el porta a porta
Manresa acollirà una fira de literatura infantil i juvenil per promoure la lectura en català
Carnestoltes amb una rua molt lluïda i participada
L'Ajuntament homenatja l'àvia centenària Lluïsa Massana
La Festa de l’Arròs reparteix 3.500 racions i aplega 35 colles cuinant
Jornada del VIVER a Sant Joan de Vilatorrada
El Grup Escènic del Poble Nou representarà al Kursaal ‘La importància de ser Frank


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]