Diumenge 01 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament impulsa un nou servei de canguratge gratuït
L'Ajuntament impulsa un nou servei gratuït de canguratge per tal de contribuir a l'harmonització de la vida familiar i personal, donant així resposta a les necessitats de conciliació existents, principalment per part de les dones, pel que fa a l'atenció dels infants a la seva cura.
L'Ajuntament impulsa un nou servei de canguratge gratuït.

ST. FRUITÓS /   
30/11/2022 15:32
La 13a Taula per la Seguretat, el Civisme i la Convivència centra el debat en la delinqüència juvenil
El sorteig de membres de les meses electorals de Manresa se celebrarà dimarts que ve
Aproven modificar la normativa que feia perillar explotacions ramaderes
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica
Des de l'Ajuntament es considera que aquest temps de cures és un dret que moltes famílies no disposen, especialment les dones, a qui històricament se'ls ha atribuït el treball de la criança dels infants. Aquest nou servei, que va dirigit a famílies amb infants de 3 a 12 anys, s'oferirà durant els tres primers caps de setmana d'aquest mes de desembre, els dies 3 i 4, 10 i 11 i 17 i 18 de desembre. L'horari del servei serà de les 10 del matí a les 2 del migdia i de les 5 de la tarda a les 9 del vespre.

La proposta es realitzarà el Nexe Espai Jove i els nens i nenes podran prendre part en diferents propostes de joc, tallers lúdics i altres activitats de lleure. Les famílies interessades a fer ús del servei poden inscriure's per reservar plaça AQUÍ o dirigir-se directament al Nexe Espai Jove. Les places són limitades.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d’euros per al 2027
BAGES
Castellbell i el Vilar estrena la Cursa de la Dona el 22 de novembre

ST. FRUITÓS
El barri de la Rosaleda de Sant Fruitós de Bages celebra una nova edició del Castaween
SÚRIA
Taller per a famílies amb adolescents a Súria
SÚRIA
La Policia Local i la Brigada actuen per facilitar l'accés al Cementiri
Com funciona un cotxe autònom? Així “veu” i interpreta el que passa al seu voltant
El carrer Guimerà vist de nit
La 13a Taula per la Seguretat, el Civisme i la Convivència centra el debat en la delinqüència juvenil
Unes 800 persones s'interessen pels programes de la Diputació al Saló de l'Ocupació
El sorteig de membres de les meses electorals de Manresa se celebrarà dimarts que ve
Aproven modificar la normativa que feia perillar explotacions ramaderes
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica
D'on surt l'expressió «dormir com un tronc»?


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]