Diumenge 21 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Torna la Fira de Santa Llúcia a Manresa, amb més d'una seixantena de parades
El certamen tindrà lloc aquest cap de setmana del 10 i 11 de desembre a la plaça Major i dimarts vinent, dia de Santa Llúcia, a la Baixada de la Seu.
Torna la Fira de Santa Llúcia a Manresa, amb més d'una seixantena de parades. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
09/12/2022 14:47
La diada castellera de colles de l'eix, omple la plaça Major
Manresa participa a Europa en tres projectes urbans de referència
Demanen la reobertura immediata d'un tram del camí ral del Raval del Ferran
Sant Fruitós es prepara per viure la Festa Major d’Estiu
Un any més, l’Ajuntament de Manresa, la Fundació Turisme i Fires de Manresa i l’associació Amics de la Fira Santa Llúcia organitzen la tradicional Fira de Santa Llúcia, que tindrà durant el cap de setmana del 10 i 11 de desembre a la plaça Major i el dimarts 13, dia de Santa Llúcia, a la Baixada de la Seu. En aquesta fira de caràcter nadalenc, s’agruparan més d’una seixantena d’expositors i artesans, on s'hi podran trobar principalment productes relacionats amb les fes tes de Nadal, a banda d’aliments i productes artesanals, entre d’altres.

La fira té preparada una gran quantitat d’activitats durant els tres dies en què se celebra. Els dies més carregats són els del cap de setmana, on s’hi podrà trobar des d’un Tió solidari (a la plaça Major) fins a espectacles de dansa (a càrrec de l’Escola Julieta Soler), cantades de nadales amb l’Orfeó Manresà i espectacles de percussió itinerant amb els Batrakes. També hi haurà tallers infantils, el ‘motocarro’ de la pel·lícula ‘Plácido’ o capgrossos, entre d’altres propostes. Paral·lelament, a la Plana de l'Om s’hi trobarà el Mercat dels Somiatruites, un espai que acollirà parades d’artistes i artesans de la Catalunya Central. D’altra banda, dimarts 13, també hi ha diverses activitats programades a la Baixada de la Seu, on es destaca la tradicional ofrena de ciris a la Seu, acompanyat d’un mercat amb parades nadalenques, on es podran comprar ciris.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FIRA DE SANTA LLÚCIA   NADAL 2022-23 
També et pot interessar:
MANRESA
La Fira de Santa Llúcia inicia el cicle nadalenc a Manresa
MANRESA
Afectacions de trànsit al Centre Històric amb motiu de la Fira de Santa Llúcia
MANRESA
Comerç local, artesania i tradició vertebren la nova edició de la Fira de Santa Llúcia

MANRESA
La Fira de Santa Llúcia obre els actes de les Festes de Nadal a Manresa
MANRESA
La Festivitat de Santa Llúcia omple de parades la baixada de la Seu
MANRESA
Afectacions de mobilitat al Centre Històric amb motiu de la Fira de Santa Llúcia
L'estiu una estació on la calor és la protagonista
La diada castellera de colles de l'eix, omple la plaça Major
El turisme gastronòmic: com descobrir territoris a través del sabor
El cicloturisme: una manera sostenible de descobrir nous paisatges
Els municipis prenen el protagonisme en l’expansió del català arreu del territori
Salvador Arqué revalida la presidència de la Demarcació de la Catalunya Central d'Enginyers
Afectacions de trànsit a carrers del Centre Històric amb motiu del rodatge d'una sèrie
Manresa participa a Europa en tres projectes urbans de referència


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]