Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Dimarts s’obren les inscripcions del Casal de Nadal per a infants de 3 a 12 anys del Solsonès
La iniciativa funcionarà les tardes del 27 de desembre al 4 de gener, excepte el cap de setmana.
Dimarts s’obren les inscripcions del Casal de Nadal per a infants de 3 a 12 anys del Solsonès.

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez   
09/12/2022 16:44
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Les vacances nadalenques són esperades pels infants, però temudes per  algunes famílies, que han de fer mans i mànigues per conciliar la vida laboral i familiar. Per això el projecte “Entretemps”, organitzat pel Consell Comarcal i l’Ajuntament de Solsona, a través dels Serveis Socials, programa el Casal de Nadal per a infants d’entre 3 i 12 anys. Funcionarà del 27 de desembre al 4 de gener, excepte el cap de setmana (dies 31 i 1) de quatre de la tarda a set del vespre, amb una hora més de canguratge opcional fins a les vuit, al Casal Cívic Xavier Jounou. Les inscripcions s’obriran en línia dimarts que ve, dia 13, fins al dia 19.

Al Casal de Nadal s’hi duran a terme diferents activitats de lleure i creatives, com manualitats, jocs, cuina o sortides. És un servei gratuït i s’adreça a la població de la comarca nascuda entre els anys 2011 i 2019, ambdós inclosos. En cas que hi hagi més demanda que places disponibles, es prioritzaran les famílies amb altres càrregues de cura, com estableix la Resolució IFE/3877/2021. També es valorarà aquells infants que han de fer ús del servei de manera fixa, tots els dies.

Inscripcions en línia

Les inscripcions es cursen a través del web d’”Entretemps” ((https://entretemps.elsolsones.cat/), on és necessari haver-se registrat prèviament, igual com s’ha fet amb les ofertes de casal anteriors. Aquesta iniciativa va començar a l’estiu, amb el Casal Infantil de Natura de final d’agost, i s’ha ampliat durant la tardor amb activitats els dissabtes. L’objectiu és reforçar els serveis de cura fora de l’horari escolar per facilitar la conciliació de les famílies. Això passa per ajudar-los a alliberar temps per compatibilitzar amb l’activitat laboral, la vida social i política, l’aprenentatge, el lleure o l’autocura.

Aquests casals formen part del desplegament del programa “Temps de cures”, impulsat pel Departament d’Igualtat i Feminismes per fomentar la prestació de serveis de cura puntuals per a la població fins a 14 anys als ajuntaments de més de 20.000 habitants i als consells comarcals. El Solsonès ha rebut una assignació anual de 41.788 euros de la Generalitat de Catalunya i del Programa Corresponsables del Ministeri d’Igualtat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA   NADAL 2022-23 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona commemora el 28J amb activitats per reivindicar la diversitat a la ruralitat
SOLSONÈS
Solsona incrementa fins a 8.000 euros l’ajut per habitatge rehabilitat
SOLSONÈS
Neix la xarxa “Aquí, pots” d’establiments i espais públics de Solsona on acudir en casos d’urgència

SOLSONÈS
Oberta una nova convocatòria d’ajuts per crear, modernitzar i consolidar negocis a Solsona
SOLSONÈS
Convocatòria per contractar una persona encarregada d’equipament cultural
SOLSONÈS
Crida als amants de la poesia per participar a un recital col·lectiu
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]