Diumenge 01 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Bases de la 3a edició del concurs 'Il·luminem el Nadal!'
Enguany l’Ajuntament de Súria convoca la 3a edició del concurs ‘Il·luminem el Nadal!’.
Bases de la 3a edició del concurs 'Il·luminem el Nadal!'.

SÚRIA / Redacció/Sergi Vàzquez   
09/12/2022 21:48
La Festivitat de Tots Sants omple el cementiri per recordar els difunts
El sorteig de membres de les meses electorals de Manresa se celebrarà dimarts que ve
Aproven modificar la normativa que feia perillar explotacions ramaderes
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica
L’objectiu d’aquest any és que la il·luminació vagi acompanyada de la decoració. Ens trobem en un moment què cal reduir la despesa energètica i és per això que enguany també es valorarà la decoració de les propostes presentades.

1. Informació general.

Il·luminem i decorem façanes i balcons, fem creacions nostres i originals per ambientar el Nadal. Les decoracions hauran de ser substancialment diferents a les presentades en altres edicions (en cas contrari la creació no serà admesa). L’organització es reserva el dret d’admissió i no tindrà en compte propostes amb continguts que puguin vulnerar els drets de les persones. Les composicions hauran de romandre muntades i/o enceses com a mínim des del 15 de desembre de 2022 al 6 de gener de 2023. El divendres dia 16 de desembre, les propostes presentades seran valorades pel jurat a partir de les 17.30 h. Si les propostes no estan il·luminades, només se’n valorarà la decoració.

2. Participants.

El concurs és obert a totes les persones amb residència al municipi de Súria i que siguin majors d’edat.

3. Com participar.

Per tal de participar caldrà omplir el formulari que trobareu en el següent enllaç: www.suria.cat/formularis. Caldrà posar-hi nom, cognoms, adreça postal, telèfon de contacte i fotografia de la creació presentada.

4. Termini d’inscripcions.

Del 8 al 13 de desembre de 2022, inclosos aquests dies.

5. Jurat.

El jurat estarà format pels representants de les escoles del municipi en el Consell Municipal dels Infants, cadascú dels quals tindrà una papereta per votar les ambientacions nadalenques que més els agradin. Es farà una ruta amb la Guagua, el bus urbà de la vila, per tal que el jurat pugui veure les propostes inscrites. Aquest recorregut de valoració es durà a terme el dia 16 de desembre del 2022 a partir de les 17.30 h.

6. Premis.

En total es repartiran 10 premis:

1r premi: Val de compra de 400 € per bescanviar en els establiments comercials adherits.
2n premi: Val de compra de 250 € per bescanviar en els establiments comercials adherits.
3r premi: Val de compra de 150 € per bescanviar en els establiments comercials adherits.
4t premi: Val de compra de 100 € per bescanviar en els establiments comercials adherits.
5è premi: Val de compra de 100 € per bescanviar en els establiments comercials adherits.
Els 5 següents més votats: Val de compra de 50€ per bescanviar en els establiments comercials adherits.

Les propostes guanyadores seran anunciades durant la Fira de Nadal i d’Entitats, que enguany tindrà lloc diumenge 18 de desembre. L’acte de lliurament dels premis tindrà lloc aquest mateix dia a la plaça de la Serradora. El 3r concurs ‘Il·luminem el Nadal!’ és convocat per l’Ajuntament de Súria, amb el suport del Consell Municipal dels Infants, Consell Municipal de la Gent Gran i Súria Punt Comercial.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SÚRIA   BAGES   NADAL 2022-23 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d’euros per al 2027
BAGES
Castellbell i el Vilar estrena la Cursa de la Dona el 22 de novembre

SÚRIA
Taller per a famílies amb adolescents a Súria
SÚRIA
La Policia Local i la Brigada actuen per facilitar l'accés al Cementiri
BAGES
L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar destina prop de 40.000 euros en ajudes al teixit associatiu
Com funciona un cotxe autònom? Així “veu” i interpreta el que passa al seu voltant
El carrer Guimerà vist de nit
La 13a Taula per la Seguretat, el Civisme i la Convivència centra el debat en la delinqüència juvenil
Unes 800 persones s'interessen pels programes de la Diputació al Saló de l'Ocupació
La Festivitat de Tots Sants omple el cementiri per recordar els difunts
El sorteig de membres de les meses electorals de Manresa se celebrarà dimarts que ve
Aproven modificar la normativa que feia perillar explotacions ramaderes
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]