Dimarts 24 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Derrota per la mínima en un intens partit del sènior femení del CATCENTRAL
El municipal de Vic va viure aquest dissabte un emocionant partit de rugbi femení de primera categoria. El CR CATALUNYA CENTRAL va estar a punt de signar la sorpresa de la jornada i guanyar al Sant Cugat B (12-15).
Derrota per la mínima en un intens partit del sènior femení del CATCENTRAL.

ESPORTS / Redacció/Sergi Vàzquez   
14/12/2022 15:13
Participada Cursa de la Dona de Manresa, que ara es diu "Memorial Txell Fusté"
Empat sense gols però amb opcions clares del Manresa a L’Hospitalet
El CN Manresa perd contra el Dos Hermanas i complica les opcions d’ascens
Models per millorar la qualitat de l'aigua potable
Amb aquest partit, les noies han completat la primera volta de la competició amb dues victòries i tres derrotes, un balanç que bé podria haver acabat en positiu (tres/dos), perquè tot i anar a remolc en el marcador, el domini al camp va ser eminentment local. Les osonenc-bagenques van desplegar un joc molt enèrgic, de resistència pura, i van guanyar en cor i intensitat les seves adversàries. El Sant Cugat arribava com a segon classificat disposat a palesar la seva presumpta superioritat. Tanmateix, la victòria els va costar molt més del que esperaven i van haver de tibar de la seva experiència a l’hora de dissimular nombroses faltes que passaven desapercebudes per a l’arbitratge.

Lluny d’enfonsar-se, el CATALUNYA CENTRAL no va abaixar el braços en cap moment. Fins i tot quan en tota la primera part, l’equip local es quedava a escassos metres (quan no centímetres) de marcar assaig en tres ocasions. El Sant Cugat B, en canvi, va anotar dues marques i va marxar al descans amb avantatge 0-10 gràcies a dos assaigs (sense posterior transformació) de la mateixa jugadora, Martina de Benito.

En la represa, la tònica de joc era similar però als 11 minuts el Catalunya Central per fi aconseguia perforar la defensa visitant (5-10) amb una bona incursió de passades precises que va culminar Maria Prat per la dreta del atac. El Sant Cugat notava que el triomf perillava i feia entrar tres dones de refresc de cop. Sant Cugat va tornar a posar terra per mig un altre cop (5-15), però no immediatament. Van trigar fins el 28 de la segona.

L’equip local va seguir lluitant. No es va arronsar, i la seva persistència i constància va tenir un primer premi en el minut 73 amb un altre assaig de Maria Sort i la posterior transformació de Maria Prat. La victòria estava a tocar (12-15). Estava a tir d’un nou assaig que va estar a punt d’arribar quan ja només quedava un minut en una carrera que no va culminar quan ja es palpava el triomf. Aquesta vegada en el cara/creu al CATALUNYA CENTRAL li va sortir creu, però com a mínim es va poder sumar un punt de bonus defensiu.

Finalitzada la primera volta està clar que hi ha tres equips (Barça, GEIEC i Sant Cugat) que porten avantatge respecte dels altres. I dels que lluiten per guanyar la quarta plaça de semifinals, de moment, és el CATALUNYA CENTRAL qui s’ha mostrat més consistent: Amb 9 punts a la classificació per davant de CR Spartans (amb 7) i CRUC/Cornella (amb 1). Tot es decidirà a la segona volta que començarà el 15 de gener proper.

Pel CATALUNYA CENTRAL van jugar: Victòria Silveira, Brenda dos Ramos, Sarai Aramburu, Cristina Elié, Marina Bertrán, Ona Roca, Nuna Martín, Lara Ventura, Erin Yuste, Meritxell Esturi, Maria Prat, Martina Guirado i Núria Jordà. També van jugar: Alba Albarellos i Sara Cruz. Àrbitre: Joan Gea Rubio.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: RUGBY   ESPORTS 
També et pot interessar:
FUTBOL
Empat sense gols però amb opcions clares del Manresa a L’Hospitalet
WATERPOLO
El CN Manresa perd contra el Dos Hermanas i complica les opcions d’ascens
RUGBI
El sènior masculí jugarà les semifinals a casa

ATLETISME
Nuria Tarragó , campiona catalana de Trail
ESPORTS
Tirada social de pistola estàndard plus al Club Tir Precisió Manresa
BÀSQUET
Un BAXI Manresa competitiu acaba perdent per detalls
Tirada social de pistola estàndard plus al Club Tir Precisió Manresa
El CN Manresa perd contra el Dos Hermanas i complica les opcions d’ascens
Nuria Tarragó , campiona catalana de Trail
Un regal de la natura
El Vermut Caramellaire aplega totes les colles en l'inici del compte enrere per a la gran festa
Empat sense gols però amb opcions clares del Manresa a L’Hospitalet
Navarcles es prepara per viure una nova edició de la Fira de l’Abat, el 28 i 29 de març
Sant Fruitós de Bages recupera el llegat de l’artista Coloma Medina


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]