Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Les noies de l'Avinent començen a escalfar motors
Tot fa pensar que el 2023 pot continuar la bona ratxa de l'atletisme femení manresà.
Marina Guerrero va establir nou rècord absolut indoor de l'entitat en 1500 metres en aturar el cronòmetre en uns brillants 4'24"99.

Redacció/ Sergi Vázquez  
24/12/2022 10:28
Entrenar amb música: realment millora el rendiment?
Menjar ràpid quan no tenim temps: com afecta els nostres hàbits?
FS Solsona-FS Alforja i Font-Xup, en directe a Esport Central
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
Les noies començen a escalfar motors. I ho començen a fer de bona manera. Ahir, en el darrer control federatiu disputat a Sabadell, la Marina Guerrero va establir nou rècord absolut indoor de l'entitat en 1500 metres en aturar el cronòmetre en uns brillants 4'24"99 aprofitant l'excelent llebre de la seva germana, l'Esther. 

Emilia del Hoyo va quedar segona en els 60 tanques amb uns excelents 8"56 , molt aprop del seu millor registre. Les velocistes Laia Solà i Meritxell Pujol van tenir una bona entrada en els 60 metres llisos, amb 7"86 i 8"03 (mmp), respectivament. 

Montserrat Montañés va estar la millor en Pes llançant la bola fins uns destacats 11,92 metres. Excelents registres de Laura Bou i Meritxell Tarragó en el seu primer contacte competititu, marcant 2'15"05 i 2'16"52, en els 800 metres llisos, respectivament.
Les pertiguistes Nerea Perez i Laura Clemente van saltar 3,60m i 3,50m, respectivament, en un concurs que va dominar la manresana Monica Clemente amb 4,10m.

Tot això, fa pensar que el 2023 pot continuar la bona ratxa de l'atletisme femení manresà, que ja ha perdurat quasi tres dècades entre nosaltres, plagades d'èxits i satisfaccions.

En l'apartat masculi, bons registres d'Arnau Roig en 200mll (22"78) d'Oriol Vergés en 1500mll amb 4'10"33 (mmp), , de Marti Rodriguez en Llargada saltant 6,20 metres (mmp), i de Ricard Clemente en perxa saltant 4,80 metres.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAM   ESPORTS   ATLESTISME  
També et pot interessar:
FUTBOL
El Covisa Manresa visita aquest dissabte Santa Coloma de Gramenet
FUTBOL
Primera victòria de la temporada al Pujolet del Covisa Manresa
ATLETISME
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs

FUTBOL
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
FUTBOL
El Covisa Manresa buscarà rep aquest dissabte la visita del CCR de Castelldefels
NATACIÓ
Diferents rècords estatals i de Catalunya al Trofeu Fèlix Serra Santamans
Interior de la nova seu de Creu Roja de Manresa
UManresa homenatja a Oriol Casanovas el divendres 13 de novembre
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
Menjar ràpid quan no tenim temps: com afecta els nostres hàbits?
Entrenar amb música: realment millora el rendiment?
FS Solsona-FS Alforja i Font-Xup, en directe a Esport Central


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]