Dijous 26 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Tot a punt per a l'arribada diumenge del Príncep Assuan a Manresa per recollir les cartes als Reis
De l’1 al 4 de gener, s’instal·larà de 17.30 a 20h a la plaça Major per rebre les cartes reials de tots els infants de la ciutat. Assuan arribarà diumenge acompanyat de les carteres reials Sarai, Fàtima i Queralt, que el mateix dia recolliran cartes al Casal de la Gent Gran.
Tot a punt per a l'arribada diumenge del Príncep Assuan a Manresa per recollir les cartes als Reis. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
30/12/2022 13:26
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Manresa ja ho té tot a punt per donar la benvinguda aquest diumenge, primer dia de l’any, al príncep Assuan, que durant quatre dies s’instal·larà a la plaça Major per recollir les cartes als Reis d’Orient de tots els nens i nenes. De l’1 al 4 de gener, tots els infants de Manresa que vulguin fer-ho el trobaran a la plaça des de les 17.30h fins a les 20h.

Diumenge, 1 de gener, Assuan arribarà a Manresa a les 17h, a la plaça de Crist Rei. I ho farà acompanyat, per primera vegada, de tres carteres reials, Sarai, Fàtima i Queralt, a proposta del Casal de la Gent Gran de Manresa i de Creu Roja Manresa. Tots junts, acompanyats de patges, abanderats i músics, iniciaran un recorregut fins a la plaça Major, a través del carrer Àngel Guimerà, plaça Sant Domènec, carrer del Born, Plana de l’Om i carrer de Sant Miquel.

A les 17.30h, un cop a la plaça Major, el Príncep Assuan serà rebut per l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i per la regidora de Cultura i Festes, Anna Crespo Obiols. Un cop instal·lat a la plaça, començarà a recollir cartes ja aquest mateix diumenge, i ho continuarà fent els dies 2, 3 i 4.

Per la seva banda, les tres carteres reials, Sarai, Fàtima i Queralt, es desplaçaran des de la plaça Major fins al Casal de la Gent Gran (c/ Circumval·lació, 60), on durant tota la tarda del dia 1 també recolliran les cartes dels infants per a Ses Majestats.

L’estada del Príncep Assuan a la plaça Major estarà amenitzada cada tarda per ballades i cantades nadalenques, de 18 a 20h. Aniran a càrrec de Món Petit Món (1 de gener); del Cor de l’Alumnat de l’Esclat, l’Aula de Sons dels Geganters de Manresa i el Cor jove de l’Escola Municipal de Música de Callús (2 de gener); de l’Escola de Dansa de l’Esbart Manresà, l’Esclat Gospel Junior i Vardo Wagon (3 de gener) i de l’Escola de Dansa del Casal Cultural de Dansaires Manresanes (4 de gener). El mateix 4 de gener, també hi haurà concert de Reis amb Jordi Izquierdo (guitarra), Laia Boixadós (veu) i l’alumnat de Laiambda.

Dins de la campanya “XMAS Nadal Inclusiu. Un Nadal per a tu i per a mi”, a la qual està adherida l’Ajuntament de Manresa, es tornarà a facilitar l’accés adaptat (cua inclusiva) per a nens i nenes amb diferents capacitats. A banda, s’han instal·lat bústies reials al pati del Teatre Kursaal i també se n’ha posat una durant el Campi qui Jugui.

Un cop el Príncep Assuan ja tingui les cartes reials de tots els nens i nenes de la ciutat, Manresa donarà la benvinguda als Reis d’Orient el dijous 5 de gener, en una cavalcada que començarà a les 6 de la tarda a la Muralla de Sant Francesc, i que recupera el recorregut d’abans de la pandèmia. L’organització tant del Carter Reial com de la Cavalcada va a càrrec de l’Agrupació Cultural del Bages i l’Ajuntament de Manresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARTER REIAL   MANRESA   NADAL 2022-23 
També et pot interessar:
MANRESA
L'Espai 7 del Casino repassarà els últims 50 anys de la ciutat de Manresa amb una exposició
BÀSQUET
El Bàsquet Manresa obre un concurs per crear el nou logotip de la Fundació
LA FOTO DEL DIA
Detall d'una de les bicis de Manresa

WATERPOLO
El CN Manresa perd contra el Dos Hermanas i complica les opcions d’ascens
MANRESA
Participada Cursa de la Dona de Manresa, que ara es diu "Memorial Txell Fusté"
ESPORTS
Tirada social de pistola estàndard plus al Club Tir Precisió Manresa
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]