Divendres 01 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Han baixat les temperatures i les teves mans ho noten... Protegeix-les del fred!
Sí, és veritat, la baixada de temperatures s'ha fet esperar...
Han baixat les temperatures i les teves mans ho noten... Protegeix-les del fred!.

bellezaactiva.com | @bellezaactiva / AMIC  
08/01/2023 09:35
Manresa estrenarà aquest juliol el nou festival 'Camins'
La presentació pública de les actuacions del Pla de Barris genera expectació a L'Anònima
L’ICS i Althaia impulsen una formació pràctica sobre l’aparell locomotor
'Roques i baumes viscudes'
Fins fa només uns dies, en molts punts del país feia calor. Però, per fi tenim aquí el fred! Una baixada de temperatures que ens permet fer canvi d'armari per a protegir el nostre cos. Però, si et fixes, hi ha parts del cos que normalment estan exposades, com la cara o les mans. Per aquest motiu és important parar-los esment i no descurar la seva cura, es poden ressentir molt amb el fred! Sequedat, esquerdes i, fins i tot, ferides. Avui li donarem protagonisme a les mans i la seva cura a l'hivern. Preparada?

Alguns consells

1. No et rentis en excés les mans. Òbviament, fes-ho sempre que consideris que has de fer-ho o quan estiguin brutes. Recorda que ara és època de virus i bacteris, i les mans són el principal focus de transmissió. Això sí, rentar-les de forma repetida pot provocar dermatitis de desgast... Per a evitar-la també pots usar guants, o hidratar bé després de rentar. 2. Hidratació. Hidrata diàriament i diverses vegades al dia la teva pell. Durant l'hivern és crucial no oblidar-ho, ja que pot ser més freqüent la sequedat, les esquerdes i les ferides provocades pel fred.

3. Busca productes que no siguin agressius. Sobretot quant a rentada i si necessites rentar amb regularitat les teves mans. Usa sempre productes suaus i testats dermatològicament. 4. Acostuma't a usar guants i peces d'abrigar. Així protegeixes les mans del fred directe. Un consell especialment recomanat per a les persones més sensibles al fred, ja que acostumen a patir més problemes de pell.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PROTEIGINT LES MANS DEL FRED 
També et pot interessar:

Colors vius al carrer del Born
Dispositiu especial de trànsit amb motiu del pont de l'1 de maig
El Cineclub Manresa dedica la primavera a Béla Tarr i al millor cinema independent i documental
Manresa estrenarà aquest juliol el nou festival 'Camins'
La presentació pública de les actuacions del Pla de Barris genera expectació a L'Anònima
L’ICS i Althaia impulsen una formació pràctica sobre l’aparell locomotor
'Roques i baumes viscudes'
Protecció Civil demana prudència dijous a la tarda per la pluja prevista a la Catalunya Central


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]