Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Obertes les inscripcions per Dinamitza’t del CAE
Els participants optaran al certificat professional de dinamització d’activitats de lleure educatiu i el títol de monitor/a de lleure.
Obertes les inscripcions per Dinamitza’t del CAE.

LES PROPOSTES D'OCI / Redacció/Sergi Vàzquez   
17/01/2023 11:39
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El CAE durà a terme una nova edició del projecte SINGULARS – DINAMITZA’T, una iniciativa adreçada a joves d’entre 18 i 29 anys inscrits al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) que té com a objectiu millorar la seva qualificació personal per afavorir la seva inserció laboral a l’àmbit de les activitats de lleure. De la mateixa manera, es reservaran places perquè també hi puguin accedir dues persones treballadores. La sisena edició del projecte compta amb un curs formatiu que permet als joves obtenir el certificat professional de Dinamització d’Activitats de Lleure Educatiu Infantil i Juvenil i el Títol de Monitor/a de Lleure.

Aquesta formació s’iniciarà el 27 de febrer i inclourà 160 hores de pràctiques en entitats i activitats de lleure. Les sessions es duran a terme de dilluns a divendres des de les 09:30h fins a les 13:30h. Paral·lelament, també s’oferiran formacions especialitzades de Manipulació d’Aliments, El joc com a element dinamitzador i Temps lliure, i discapacitat amb menors amb Necessitats Educatives Especials (Vetllador escolar). En aquest sentit, la iniciativa consta d’un acompanyament i orientació personal i professional a les joves participants. Paral·lelament, una de les novetats d’aquesta edició és l’ampliació de les sessions de gimnàstica emocional, les quals tenen com a objectiu treballar les competències emocionals a través d’una metodologia participativa afavorint el creixement a nivell personal.

Aquestes sessions aniran a càrrec de l’entitat ARCS (Associació de Recerca Cultural i Socioeducativa). A més a més, el projecte Dinamitza’t ofereix als seus participants visitar i conèixer centres de treball on la figura del monitor d’activitats de lleure hi és present, així com participar activament en l’organització i execució d’activitats socioculturals de la ciutat que els permeti autovalorar les seves competències com a futurs/es monitor/es. Dinamitza’t compta amb un equip integrat per una orientadora que gestionarà les diferents actuacions del projecte i durà a terme el seguiment individualitzat i grupal de tots els participants, i una prospectora que actuarà com a acompanyant en la inserció laboral i/o el retorn al sistema educatiu. Projecte Singulars 16 de gener 2023 Nota de premsa Per ampliar la informació es pot trucar al telèfon del CAE (93 872 57 89) o bé al (722290240), o enviar un correu a Projectes3@cae.cat . A través del compte del CAE d’Instagram s’ha penjat una publicació amb l’enllaç per accedir a un formulari i omplir com a persona interessada en el projecte. Aquesta actuació està promoguda i impulsada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) amb fons rebuts del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CAE   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
MANRESA
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
WATERPOLO
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada

LA FOTO DEL DIA
El cartell de l'ExpoBages
ALTRES ESPORTS
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
BÀSQUET
El BAXI Manresa afronta un nou repte amb la visita a Fontajau
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El BAXI Manresa afronta un nou repte amb la visita a Fontajau
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]