Més de 4.000 persones passaran pel teatre Kursaal aquesta setmana, entre dijous i diumenge, on s’hi representaran 6 funcions del musical ‘La jaula de las locas’ que, després de 5 anys d’èxit, arriba a Manresa. Les entrades per a la sessió d’estrena d’aquest dijous (19h) ja s’han exhaurit, però encara en queden algunes per assistir a les sessions que fins diumenge es representaran a la Sala Gran.
‘La jaula de las locas’ és una gran comèdia musical de Broadway dirigida per Àngel Llàcer i amb Manu Guix com a director musical d’aquest gran clàssic que parla sobre la llibertat. Amb aquest espectacle de més de 50 artistes entre músics, actors i ballarins, tornen els grans musicals al Kursaal, després de 5 anys del darrer, ‘Priscilla, reina del desierto’, que va passar pel teatre l’octubre de 2017.
La gira de ‘La jaula de las locas’ arriba a Manresa en la seva recta final, que acabarà a Mallorca la darrera setmana de gener, i és l’única població catalana que acollirà el muntatge, a part de Barcelona, on es va estrenar, i on tornarà al febrer per fer la seva tercera temporada al Teatre Tívoli. Amb Àngel Llàcer, Ivan Labanda, Amando Pita, que alternen els papers protagonistes, són dues hores i mitja de diversió, altes dosis de glamur, decorats molt vistosos i 140 canvis de vestuari.
Les entrades per veure ‘La jaula de las locas’ al Kursaal de Manresa es poden comprar a taquilles i per internet (
www.kursaal.cat). La sessió d’estrena serà dijous 19 a les 19h que ja ha exhaurit les entrades, però encara en queden per la resta de funcions. El preu de la funció de divendres a les 17 h és de 39€ i les funcions de divendres a les 21h, dissabte a les 17 h i a les 21h, i diumenge a les 18h tindran preus diferents si són a platea o a amfiteatre. A platea el preu serà de 55€ (49€ amb el Carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 30). I a l’amfiteatre serà de 49€ (43€ amb el Carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 30).
A ‘La jaula de las locas’ la plàcida vida de parella d’Albin i Georges, propietaris del club nocturn “La Cage aux Folles” de Saint Tropez, es veu totalment alterada per una notícia inesperada. Jean Michel, el fill de Georges, es va a casar amb la filla d’un diputat ultraconservador, gran defensor dels valors més tradicionals a la vida familiar. La trobada explosiva entre dues famílies tan diferents desencadena una divertidíssima comèdia plena d’amor i de situacions delirants.