Dissabte 20 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Es crea la marca 'Manresa Cultura' per donar visibilitat i agrupar tota l'activitat cultural
El disseny és obra de Duplex Creativity, que ha creat una imatge “inspirada en la ciutat i la seva gent”, que té l’objectiu de “reforçar el concepte de diàleg i pluralitat". La nova marca estarà present en tota la comunicació online i offline de la Regidoria de Cultura.
Es crea la marca 'Manresa Cultura' per donar visibilitat i agrupar tota l'activitat cultural. Foto: AJM

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
19/01/2023 15:09
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
Arrenca el Mundialet Intercultural de futbol de Manresa en directe a Esport Central
L'ICS rep els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
La regidora de Cultura i Festes, Anna Crespo Obiol, ha presentat  la nova marca ‘Manresa Cultura’, que pretén donar visibilitat i agrupar sota un mateix paraigües tota l’activitat cultural que es desenvolupa a iniciativa de l’Ajuntament de Manresa o sota els seus auspi cis.

La nova marca ha estat dissenyada per Duplex Creativity, estudi amb seu a Santpedor. En la presentació, Aida Garriga Lujan, directora creativa, i Toni Falcó Camprodon, dissenyador gràfic sènior, han explicat que la nova imatge “està inspirada en la ciutat i la seva gent” i que té l’objectiu de “reforçar el concepte de diàleg i pluralitat, a partir de les bafarades i una gamma extensa de colors”. Es tracta, han apuntat, “d’un sistema gràfic versàtil que s’adapta a molts tipus de contingut, temàtica i format. Una imatge gràfica potent, amb molta personalitat, atractiva i vistosa, i molt adaptable pel seu sistema modular”.

La tipografia escollida que acompanyarà totes les creativitats “és de tipus pal sec, simple i moderna, però que destaca per la seva personalitat”. Tot plegat, han conclòs, “pretén unificar i dotar de personalitat les comunicacions de tot allò que organitza, produeix o compta amb el suport de  l’Ajuntament de Manresa en l’àmbit cultural”.

La nova marca estarà present en tota la comunicació online i offline de la Regidoria de Cultura. Així, en els propers dies, es podrà trobar ja a les xarxes socials i a la web, així com a tots els programes, cartells, banderoles i elements publicitaris que s’editin a partir d’ara.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA CULTURA 
També et pot interessar:

"Newstalgia", la moda de la Generació Z que altera (i inquieta) els hostalers
Aprendre a comprar per Internet de manera segura
La tercera edició de la Nit de les Esglésies de Catalonia Sacra arriba a quinze espais el 26 de juny
"Tenim molts espais naturals, que fan que puguem ser més vulnerables del normal"
La Guàrdia Urbana de Manresa celebra els 160 anys i recupera l'uniforme de gala històric
L'ICS rep els nous residents de Medicina i Infermeria Familiar i Comunitària
El Kids&Us Manresa suma amenaça exterior amb Łukasz Kolenda
Aprofitant les tardes de calor


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]