Dissabte 05 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Generalitat activa la T-mobilitat a les línies del bus urbà de Manresa
Es tracta d’un nou sistema de validació del transport públic de l’àrea de Barcelona, que permet viatjar amb tecnologia sense contacte (targeta o mòbil) per tota la xarxa ferroviària de l’ATM de Barcelona, a tota la xarxa de bus de l’àrea metropolitana de Barcelona i a pràcticament tots els serveis interurbans i urbans d’autobús de la província de Barcelona.
La Generalitat activa la T-mobilitat a les línies del bus urbà de Manresa. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
25/01/2023 15:01
Els jocs omplen de vida les places de Manresa
Segona fase dels treballs d'asfaltatge al carrer Josep Guitart, al barri de la Balconada
Preparatius d’una exposició extraordinària de pintures
MoMa Espai Cultural arrenca el nou curs
L’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de Barcelona ha anunciat  que aquesta setmana activarà la T-mobilitat a les línies del bus urbà de Manresa, que opera l’empresa Manresa Bus,  que ja té tota la flota de busos —inclosos els n ous vehicles elèctrics— adaptada tecnològicament amb noves validadores per targetes sense contacte o per mòbils. A banda de les línies de Manresa Bus, la T-mobilitat també es desplega aquesta setmana a més de trenta línies de l’entorn de Manresa, el Bages i el Berguedà.

La T-mobilitat és un nou sistema de validació del transport públic de l’àrea de Barcelona, que permet viatjar amb tecnologia sense contacte (targeta o mòbil) per tota la xarxa ferroviària de l’ATM de Barcelona, a tota la xarxa de bus de l’àrea metropolitana de Barcelona i a pràcticament tots els serveis interurbans i urbans d’autobús de la província de Barcelona . Ofereix millores d’ús, d’atenció i d’informació, i arriba com un pas tecnològic cap a un sistema més intel·ligent i integrat.

Amb les incorporacions d’aquesta setmana, el desplegament de la T-mobilitat en la xarxa de bus de les 6 corones de l’ATM de Barcelona és de prop del 90%. Actualment, el nou sistema ja supera el mig milió de validacions en dia feiner.

Canals de venda dels títols
La venda de títols de l’ATM de Barcelona de totes les zones es porta a terme en els canals de comercialització oficial de la T-mobilitat:
-Les màquines d’autovenda dels operadors TMB, Ferrocarrils, Rodalies i TRAM.
-Els webs de T-mobilitat, TMB i FGC, en el cas de compra de la targeta.
-Les aplicacions T-mobilitat, TMB App i FGC T-mobilitat.
-Els punts d’atenció T-mobilitat habilitats de la xarxa de transport públic.

Canals d’atenció
La T-mobilitat posa a disposició de la ciutadania diferents canals d’atenció per resoldre dubtes i incidències:
-Twitter T-mobilitat: @T_mobilitat
-Canal d’atenció de Telegram: Telegram Atenció
-Telèfon gratuït 900 928 900.
-Centre T-mobilitat: av. de la Granvia de L’Hospitalet, 16-20. Demana cita prèvia.
Per a més informació i descàrregues de la T-mobilitat, podeu clicar aquest enllaç
*Peu de foto: Validació amb la T-mobilitat. Autor: ATM



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BUS MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
El bus de Manresa ampliarà l'horari per Festa Major i s'habilitarà un servei per al Castell de Focs
LA FOTO DEL DIA
Tot a punt per la nova línia de bus del centre històric
LA FOTO DEL DIA
Un dels nous busos urbans de Manresa

MANRESA
El bus urbà de Manresa assoleix el 2025 un nou rècord històric
MANRESA
Manresa estrena nou recorregut del Bus Urba al centre de la ciutat
MANRESA
Aquest dilluns es posa en marxa el nou itinerari del bus urbà
Fotografia de grup dels participants el Retaule del Flautista
Tercer partit de preparació del Covisa Manresa
Els jocs omplen de vida les places de Manresa
Castellbell i el Vilar commemora l’Any Gaudí amb una visita guiada a l’església de la Sagrada Família
Segona fase dels treballs d'asfaltatge al carrer Josep Guitart, al barri de la Balconada
Preparatius d’una exposició extraordinària de pintures
MoMa Espai Cultural arrenca el nou curs
Ajornada l’estrena de ‘Temps mort a les golfes’


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]