Divendres 26 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Programació estable de cinema pels més petits de casa
A partir d'aquest febrer, cada primer diumenge de mes el Teatre Casal Cultural es convertirà en una sala de cinema on els més petits podran gaudir de projeccions de pel·lícules en català i adequades a la seva edat.L'Ajuntament s'ha adherit al programa CineXic, una iniciativa impulsada per Òmnium Cultural i les productores Pack Màgic i Rita&Luca que proposa una programació estable de cinema en català fora dels circuits més comercials.
Programació estable de cinema pels més petits de casa.

ST. FRUITÓS /   
27/01/2023 14:46
Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
Amb aquest projecte l'Ajuntament vol, per una banda, oferir més propostes culturals de qualitat per al públic familiar, i per l'altra promocionar el català en l'àmbit audiovisual. CineXic és un cicle anual de vuit pel·lícules de qualitat artística i pedagògica, doblades al català, d'origen europeu i destinades al públic familiar amb infants d'entre 3 i 12 anys. Cadascuna de les pel·lícules va acompanyada d'una proposta didàctica per tal que les famílies puguin treballar-la a casa abans o després d'assistir a la sessió.

La primera projecció serà el diumenge 5 de febrer a les 6 de la tarda i es podrà veure "Al sostre del món" de Rémi Chayé. Recomanada a partir de sis anys, el film ens parla de la Sasha, una jove aristòcrata russa que s'embarca cap al Gran Nord seguint la pista del seu avi per recuperar un vaixell. En aquesta pel·lícula es reflexiona sobre les dones com a protagonistes i la importància de la constància i el compromís. Les entrades per les sessions del CineXic seran gratuïtes fins als 10 anys i de 3 euros a partir dels 11 anys. Les entrades es poden comprar anticipadament AQUÍ.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CINEMA   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
La 8a edició del 7 de Tapes i 7 de Vins omplirà el Bosquet de Sant Fruitós
BAGES
El Consell Comarcal commemora la LGTBI+ amb la campanya “Orgull de drets i diversitat”
SÚRIA
Un concurs obert a l'alumnat de les escoles decideix la portada del programa de la Festa Major

ST. FRUITÓS
L’òpera prima del director i guionista santfruitosenc Àlex Duck s’estrena a Sant Fruitós
SÚRIA
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
SÚRIA
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
Un bany nocturn per fer passar la calor
Un concurs obert a l'alumnat de les escoles decideix la portada del programa de la Festa Major
El Covisa Manresa ha fet oficial la incorporació de David Terrats
Eric Vila: alçada, tir de 3 i experiència al servei del Kids&Us Manresa
Solsona dona la nota aquest estiu amb una vintena de cites musicals
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
El Consell Comarcal commemora la LGTBI+ amb la campanya “Orgull de drets i diversitat”
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]