Diumenge 07 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Una diada esportiva convida a competir equips universitaris i de Cicles Formatius de Grau Superior
S’hi podran inscriure equips mixtos de bàsquet, futbol i vòlei. També es podrà córrer en una cursa de 3000m i participar en activitats individuals dirigides. L'organització va a càrrec de l’Ajuntament de Manresa, UManresa-FUB, UPC-Manresa i la Joviat.
Una diada esportiva convida a competir equips universitaris i de Cicles Formatius de Grau Superior.

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
29/01/2023 15:57
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Totes les finals del Play-off d'ascens avui en directe a Esport Central
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
L’Ajuntament de Manresa, UManresa-FUB, UPC Manresa i JOVIAT organitzen una diada esportiva universitària oberta a la participació d'equips mixtos d'estudiants, professorat i personal dels centres universitaris i de Cicles Formatius de Grau Superior del Bages. Serà el 23 de març de 2023, d'11h a 16.30h, a la zona esportiva del Congost (pista poliespor tiva Maria Ciuraneta Sannicolas del complex Vell Congost, estadi de futbol, estadi d’atletisme i camps de vòlei-platja). El seu objectiu és promoure un espai de trobada i relació de les comunitats universitàries i d’estudis superiors de la comarca en un entorn de promoció d’un estil de vida activa i d’hàbits saludables.
 
La diada preveu competicions en diferents modalitats esportives, tant per equips com individuals. Així, d’una banda, es podrà competir en tornejos de bàsquet 3x3, futbol 7x7 i vòlei 4x4 i, de l’altra, córrer en una cursa de 3.000m i participar en una activitat dirigida amb suport musical i un altra de control postural/relaxació. Els equips han de ser mixtos, amb membres femenins i masculins. La participació en les competicions per equips és incompatible amb la participació en les activitats individuals. Només es pot competir en una modalitat esportiva per equips. Es lliurarà una samarreta tècnica commemorativa de la diada a tots els participants, una bossa i una ampolla reutilitzable.

La quota de participació és de 2,5€ i és única per al conjunt d'activitats, independentment de les que es realitzin. Les inscripcions s’han de fer online a través d’aquest enllaç, abans del 21 de febrer de 2023. També es podrà fer una inscripció a les activitats individuals (cursa de 3.000m i activitats individuals dirigides) el mateix dia de la diada a un preu per persona de 3€.
 
Aquesta és la primera vegada que el Campus Universitari de Manresa, integrat per l’Ajuntament de Manresa, UManresa-FUB i la UPC Manresa, suma esforços per promoure la pràctica esportiva entre la població universitària i de CFGS de la comarca. En aquesta ocasió, s’hi ha implicat també JOVIAT, com a centre de formació professional superior vinculat a la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. Els centres universitaris amb seu a Manresa fa temps que col·laboren, coordinats per la Regidoria d’Ensenyament i Universitats de l’Ajuntament de Manresa, en diferents àmbits com la promoció de Manresa com a ciutat universitària, en l’organització d’esdeveniments de divulgació científica i en d'altres de suport a l'estudiantat, com l'orientació professional i l'accés al món del treball.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DIADA ESPORTIVA   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Modificacions de trànsit per als vehicles autoritzats a causa de les obres al carrer Guimerà
LA FOTO DEL DIA
Núvols amb llarga exposició
MANRESA
La Plana de l'Om acollirà una exposició sobre els 30 anys de cooperació internacional

MANRESA
Manresa consolida el desplegament de la nova ordenança de patinets
MANRESA
La Fira Viba omple el patí del Casino de Manresa
ACTUALITAT
L’alumnat d’Automatització i Robòtica del Lacetània desenvolupa una cel·la de treball robòtica
Isdin, la protecció catalana contra el sol que arriba a mig món
Núvols amb llarga exposició
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
Modificacions de trànsit per als vehicles autoritzats a causa de les obres al carrer Guimerà
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Els vehicles autònoms: realitat o futur llunyà?


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]