Dissabte 27 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Aliança entre la UPC i Avinent Group per promoure activitats de formació, recerca i transferència
La Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) i Avinent Group, experta en fabricació i distribució de solucions innovadores en el camp mèdic, han signat, un conveni de col·laboració per fomentar accions conjuntes en els àmbits de la formació, la recerca i la transferència de coneixement.
Aliança entre la UPC i Avinent Group per promoure activitats de formació, recerca i transferència. Foto: UPC

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
04/02/2023 16:25
La darrera fase de les obres per transformar el carrer Guimerà arrencarà el dimarts 30 de juny
Treballs de Ferrocarrils de la Generalitat per millorar el Túnel de Santa Clara
Tornen els contacontes als barris de Solsona
Sant Fruitós incorpora dues obres de Coloma Medina al seu fons
En el marc de l’acord entre la UPC i Avinent Group, es desenvoluparan projectes conjunts per promoure activitats de formació en els estudis de grau, màster i doctorat de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM), com ara la realització de pràctiques d’estudiants i de treballs de fi de grau i de màster, així com la participació en doctorats industrials i en accions per fomentar vocacions cientificotècniques. D’altra banda, es fomentaran projectes conjunts de recerca i innovació, i altres activitats d’àmbit institucional.

El conveni l’han signat el rector de la UPC, Daniel Crespo, i el CEO d’Avinent, Albert Giralt, a les instal·lacions de l’empresa, a Santpedor. També hi han estat presents el director de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM), Pere Palà, i la directora de Recerca i Regulatori d’Avinent, Anna Corina, entre d’altres representants institucionals d’ambdues entitats.

Després de la signatura, s’ha dut a terme una visita a les noves instal·lacions de l’empresa, inaugurada fa uns mesos amb el nom d’Avinent Hub, un emblema de la recerca i la innovació de la companyia. La visita ha inclòs també la planta productiva on es desenvolupen les solucions mèdiques-dentals d’Avinent.

Sobre Avinent

Avinent és una empresa de referència en la fabricació i distribució de solucions innovadores en el camp mèdic mitjançant impressió 3d i altres tecnologies punteres. És líder en innovació en l’àmbit nacional i internacional. L’esforç constant d’investigació d’Avinent s’orienta a desenvolupar productes i serveis, disposant d’un equip de recerca propi. Col·labora amb universitats i amb els principals centres tecnològics i científics d’Espanya.

Sobre la UPC

La Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech (UPC) és una institució pública de recerca i d'educació superior en els àmbits de l'enginyeria, l'arquitectura, les ciències i la tecnologia, i és una de les universitats politècniques líders d'Europa. Titula cada any uns 6.000 estudiants de grau i màster, i més de 500 doctors. És una de les universitats amb alt índex d'inserció laboral dels seus titulats: el 93% treballa i un 76% troba feina en menys de 3 mesos. La UPC és una universitat molt ben posicionada en els principals rànquings internacionals.

A l’EPSEM, centre docent del Campus de la UPC a Manresa, s’imparteixen els estudis de grau en Enginyeria del Recursos Minerals i el seu Reciclatge, Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Enginyeria Mecànica, Enginyeria Química, Enginyeria de Sistemes TIC i Enginyeria d'Automoció, així com els màsters universitaris en Enginyeria dels Recursos Naturals i en Enginyeria de Mines. També s’ofereixen el postgrau en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials i el programa de doctorat en Recursos Naturals i Medi Ambient. La UPC Manresa és un centre universitari referent en l’àmbit de la tecnologia, tant nacional com internacional, on es fa recerca i on es formen enginyers i enginyeres des del 1942.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: UPC I AVINENT GROUP 
També et pot interessar:

La casa Lluvià amb la llum del sol de tarda
D’unicorns a gaseles: com se situa Catalunya entre les empreses que més creixen de l’Estat?
Cames cansades a l'estiu: 10 consells per a alleujar-les i alleugerir-les
Festivals ompliran l’estiu de cultura arreu de la demarcació de Barcelona
La darrera fase de les obres per transformar el carrer Guimerà arrencarà el dimarts 30 de juny
Treballs de Ferrocarrils de la Generalitat per millorar el Túnel de Santa Clara
Tornen els contacontes als barris de Solsona
Sant Fruitós incorpora dues obres de Coloma Medina al seu fons


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]