Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Adrià Valls, escollit cap de llista d'Esquerra Republicana a Castellbell i el Vilar
Adrià Valls i Sellés serà l'encarregat d'encapçalar la llista d'Esquerra Republicana a Castellbell i el Vilar en les eleccions municipals del maig de 2023. Valls ha estat escollit per la militància del partit republicà al municipi mitjançant la celebració d'una assemblea interna.
Adrià Valls, escollit cap de llista d'Esquerra Republicana a Castellbell i el Vilar.

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez   
09/02/2023 15:37
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
El candidat republicà ha agraït la confiança per poder encapçalar un projecte que ha definit com a alternatiu per tal d’aconseguir un canvi al municipi. Valls es mostra convençut que "hi ha una manera més bona, no només de gestionar sinó també de governar" amb un equip de "persones guanyadores i qualificades" que l'acompanyaran i que compten amb "l'expertesa, la il·lusió i dedicació pel bé comú necessàries" per treballar per a les més de quatre mil castellvilarenques i castellvilarencs. Valls exposa la necessitat que "el municipi disposi d'un govern per a tothom, sense excepcions, després de tants anys de socialisme malentès mancat de projecte" i, entre les seves principals motivacions, afegeix que "cal fer un gir compromès a Castellbell i el Vilar contra el canvi climàtic d'una manera útil i real, traient més profit dels ingressos de l'ajuntament sense tocar les butxaques dels nostres veïns i veïnes".

És per aquest motiu que des d'Esquerra Republicana es presentarà "una llista electoral oberta, independentment del partit, participativa, transparent i representativa de tot el municipi", ha expressat el candidat. Qui és l’Adrià Valls? Adrià Valls té 42 anys i viu a Castellbell i el Vilar, a la urbanització de Mas Enric-Can Prat. És regidor a l'oposició i actualment és el president de la secció local d'ERC Castellbell i el Vilar i d'ERC Marganell. Des de fa quatre anys presideix l'Associació Administrativa de Cooperació del Sector Mas Enric - Can Prat per assolir l'objectiu comú d'executar les obres d'urbanització i dignificar la vida dels veïns i les veïnes de Mas Enric i de Can Prat. És enginyer Tècnic Agrícola per la Universitat Politècnica de Catalunya i Enginyer Agrònom per la Universitat de Lleida. Treballa com a Responsable de l'Àrea de Millora Rural i Infraestructures del Parc Natural del Cadí-Moixeró. En matèria d'emprenedoria, també treballa com a consultor desenvolupant diferents projectes d'obres, desenvolupament rural, enginyeria i senyalització dels sectors econòmics del món rural i del medi ambient. Disposa d’experiència com a tècnic d'estudis d'enginyeria i com a cap d'obra, participant en la redacció de nombrosos projectes per a licitar concursos públics. Ha supervisat diferents obres civils i manteniments de jardineria arreu de Catalunya, del País Valencià i de les Illes Balears.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ERC   CASTELLBELL I EL VILAR   MUNICIPALS 23 
També et pot interessar:
POLÍTICA
ERC lamenta la pèrdua de la nostra companya Marissa Terra, portaveu a Sant Feliu Sasserra
BAGES
El fenomen natural ‘Flor de Sol’ torna a Castellbell i el Vilar el 17 de febrer
BAGES
Castellbell i el Vilar aprova una reorganització de l’equip de Govern

BAGES
Castellbell i el Vilar completa la renovació de la coberta de la sala petita del Casino
BAGES
Veïns de Castellbell i el Vilar sorpresos en veure els reis mags sense cavalls
BAGES
Els Reis d'Orient desafien el temps en una multitudinària rebuda a Castellbell
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]