Dissabte 27 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La programació d’Imagina’t torna dissabte a la Plana de l’Om amb l’espectacle de titelles ‘Núvol, núvol’
La programació per a públic familiar d’Imagina’t torna aquest dissabte amb l’espectacle de titelles ‘Núvol núvol’ de la Cia Periferia Teatro. Serà a l’Espai Plana de l’Om de Manresa, a les 17:30h.
La programació d’Imagina’t torna dissabte a la Plana de l’Om amb l’espectacle de titelles ‘Núvol, núvol’.

CULTURA / Redacció/ Jordi Preñanosa  
10/02/2023 12:26
Repartiment de papers d'El retaule del flautista
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària
L’Institut Lacetània participa a la Talent Race 2026
La programació per a públic familiar d’Imagina’t torna aquest dissabte amb l’espectacle de titelles ‘Núvol núvol’ de la Cia Periferia Teatro. Serà a l’Espai Plana de l’Om de Manresa, a les 17:30h. “Núvol Núvol” és un joc poètic sobre la idea de l’amor romàntic que se’ns transmet des de la més tendra infància. Inspirat en el conte de “La Sireneta”, a “Núvol Núvol” es fa una revisió, des de l’humor i l’amor, del que som capaços de fer per a estimar i que ens estimin. És un espectacle d’actrius i titelles adreçat a públic familiar i escolar a partir de 3 anys.

L’espectacle està produït amb l’ajuda del Teatre Circ de Múrcia, l’Institut de les Indústries Culturals de Múrcia/ICA i Centre internacional de la marioneta de Tolosa/TOPIC. El preu de les entrades per veure ‘Núvol, núvol’ és de 8€ ( 6€ amb Carnet Imagina’t) i es poden comprar a les taquilles del teatre Kursaal o per internet a www.kursaal.cat.

El proper espectacle de la programació d’Imagina’t serà el dissabte 25 de febrer a les 17:30 h a la sala petita del Kursaal amb l’espectacle ‘Alma’ de la Cia. LaBú Teatre.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: IMAGINAT   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
Joel Joan tancarà aquest divendres la temporada teatral del Kursaal amb ‘Vània’
MANRESA
L'artista visual manresà Marc Sellarès presenta la seva nova exposició 'Un foc creixent'
CULTURA
La Sala Petita del Kursaal acollirà el 7 de juliol l'assaig obert de l'òpera de cambra 'Estètica i massacre'

CULTURA
Aquest dissabte, a la venda els espectacles de la propera tardor del Teatre Kursaal de Manresa
CULTURA
La sala petita del Kursaal acoull dimecres i divendres dues funcions d’estrena de ‘Gens familiars’
CULTURA
La comèdia ‘Avui no ploraré’ de T de Teatre tancarà la seva gira aquest dissabte al Kursaal
Un bany nocturn per fer passar la calor
Un concurs obert a l'alumnat de les escoles decideix la portada del programa de la Festa Major
El Covisa Manresa ha fet oficial la incorporació de David Terrats
Eric Vila: alçada, tir de 3 i experiència al servei del Kids&Us Manresa
Solsona dona la nota aquest estiu amb una vintena de cites musicals
La família Sobrerroca dona al Museu diverses plaques de carrers retirades pel règim franquista
El Consell Comarcal commemora la LGTBI+ amb la campanya “Orgull de drets i diversitat”
La Fundació Bàsquet Manresa fa una expedició solidària


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]