Diumenge 15 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Carnestoltes de Sant Fruitós de Bages torna renovat
El dissabte 25 de febrer arriba la festa de Carnestoltes a Sant Fruitós de Bages, aquest any amb moltes novetats per fer una festa més participada, lluïda i on tothom hi tingui cabuda.
El Carnestoltes de Sant Fruitós de Bages torna renovat.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
11/02/2023 10:22
Enric Casas il·lumina la història i l'impacte de la fotografia en la memòria
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca
Els Premis Batec a Manresa el dia 6 de març
Primer tast de l’any de la Confraria de Vins del Bages
La primera de les novetats és la celebració d’una única cercavila per a tots els públics. D’aquesta manera, s’unifiquen les tradicionals rua familiar i rua jove per fer-ne una per a tots els públics. Aquesta cercavila també incorpora com a novetat un nou recorregut, que començarà a la zona nord del municipi, per tal de dotar també aquest punt del poble de propostes d’oci i cultura.

El punt d’inici de la festa serà la plaça Salvador Espriu, on els i les participants es concentraran a partir de les 4 de la tarda per iniciar la cercavila a partir de 2/4 de 5, acompanyats pel ritme de la Batukada Shangó, els tabalers Asmodaics i Goliaters i la Txaranga Màgic. Les comparses es dirigiran cap al carrer Sallent per continuar cap al carrer Padró i dirigir-se finalment al pavelló d’esports on a partir de ¾ de 7 de la tarda els Two F**king Dj’s faran ballar a petits i grans amb el seu Carnestoltes show. L’entrada al concert és gratuïta.

La següent novetat destacada d’aquest renovat Carnestoltes és l’impuls del concurs de disfresses.
Aquesta proposta, dotada amb premis en metàl·lic, vol ser un revulsiu per tal que els grups guanyadors puguin invertir aquests diners a fer, any rere any, millors propostes i comptar amb un carnestoltes més participat, lluït i de major qualitat.

Concretament, s’han establert quatre categories de premis:
- Millor comparsa i/o carrossa: 800€
- Segona millor comparsa i/o carrossa: 500€
- Premi especial: 200€
- Premi infantil: un any d’entrades per a la programació del cicle de cinema infantil CineXic.

Per tal de participar en el concurs, caldrà inscriure’s prèviament, del 13 al 21 de febrer, a través del següent FORMULARI 

El veredicte del concurs es realitzarà entre els vots del públic assistent, qui podrà votar a través d’un aplicatiu mòbil i d’un jurat que valorarà l’estètica, la dificultat d’elaboració, la temàtica i l’originalitat i que emetrà el resultat final. L’entrega dels guardons es realitzarà al mateix pavelló.
A partir de 2/4 de 9 del vespre serà el torn de recuperar energies amb una altre novetat: el sopar de carnestoltes. L’àpat, que es durà a terme en el mateix recinte esportiu, inclourà un aperitiu, botifarrada o opció vegana i també la beguda. El preu serà de 3€ fins a 34 anys i de 6€ a partir de 35 anys.

Un cop finalitzat el sopar, a partir de les 11 de la nit, començarà el gran concert de carnestoltes amb el grup de versions Sixtus i la sessió del Dj Arzzett, que són les opcions que van votar els i les joves del municipi. Les entrades pel concert es poden comprar anticipadament per 3€, o per 5€ el mateix dia del concert. Les persones que ja disposin del tiquet pel sopar, podran entrar directament al concert amb la mateixa entrada.

Els tiquets es poden comprar AQUÍ

Recordem que al sopar i al concert de nit, els menors de 16 anys han de dur el FULL D’AUTORITZACIÓ D’ASSISTÈNCIA AMB PARES/MARES/TUTORS LEGALS o el FULL DE DELEGACIÓ DEL TUTOR/A EN UN ADULT RESPONSABLE i anar acompanyats pel seu pare, mare o tutor, o bé amb un altre adult a qui els seus pares hagin delegat l’acompanyament a l’esdeveniment. Les autoritzacions les trobareu al LinkTree annexat a les xarxes del NEXE Espai Jove. Els adults acompanyants també han d’entrar amb la seva corresponent entrada.

Aquest nou Carnestoltes s’ha treballat conjuntament entre les àrees de Joventut i Cultura i Festes de l’Ajuntament, diferents entitats, les AFA i AMPA dels diferents centres educatius i veïns i veïnes del municipi que han volgut participar-hi. Entre tots s’ha decidit de forma consensuada el nou recorregut, la incorporació de premis en metàl·lic, la celebració del sopar de germanor i altres detalls de la festa per tal de fer-la una festa de tots i per a tots.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARNESTOLTES   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca
ACTUALITAT
Primer tast de l’any de la Confraria de Vins del Bages
MANRESA
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat amb motiu del Carnestoltes Infantil

LA FOTO DEL DIA
Una ruta entre muntanyes i paisatges sorprenents
ST. FRUITÓS
L’escola Pla del Puig celebra la Festa de l’Arròs a les escoles
BAGES
El Carnaval omplira els carrers d’Artés el pròxim 28 de febrer
Una ruta entre muntanyes i paisatges sorprenents
Consells de seguretat de Protecció Civil per a les festes de Carnestoltes
Enric Casas il·lumina la història i l'impacte de la fotografia en la memòria
Els beneficis de practicar esport regularment
Per què el fred canvia com percebem un perfum?
Salut impulsa la tercera edició del programa "Prescriu- te el català"
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat amb motiu del Carnestoltes Infantil
Bages Turisme participa per tercer any al MIS Nacional i reforça el posicionament de la comarca


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]