Dissabte 04 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Les graderies del Pujolet es varen quedar glaçades a quatre segons per acabar el partit del Covisa
Les graderies del Pujolet es varen quedar glaçades a quatre segons per acabar el partit amb una acció ingenua per part local.
Les graderies del Pujolet es varen quedar glaçades a quatre segons per acabar el partit del Covisa.

Redacció/Sergi Vàzquez   
26/02/2023 16:21
La Festa Major de Manresa oferirà més de trenta hores de música en directe amb propostes variades
La Ignasiana afegeix una nova modalitat dividida en dues jornades, de Fraga a Manresa
Castellbell i el Vilar rep una subvenció nominativa de 360.000 euros
El Kursaal acollirà l'assaig de l'òpera de cambra 'Estètica i massacre'
Amb l´empat a tres gols i amb els manresans amb porter jugador, es va produir un xut exterior sense sentit que va anar fora. El porter visitant Manzano va recollir la pilota i al veure la porteria local buida, va fer un llançament amb la mà buscant la rematada d´un seu company. El benefici que va trobar va ser que un jugador local va intentar evitar el gol introduint ell mateix l´esferica a la seva propia porteria. Es evident que en el cas de no haber tocat la pilota, el gol no s'haguera pogut donar per vàlid ja que cap atacant visitant va tocar la pilota i venia precedida de les mans del porter barceloní. 

El partit va començar molt elèctric. I ho va ser durant els 40 minuts amb molt bones sensacions per part dels dos equips a nivell tactic i tècnic. Barceloneta, format de grans jugadors, va portar el pes del partit en moltes ocasions contrarestat per accions manresanes de mèrit.   Va ser en una gran acció combinativa de Gordillo, qui Toti amb un xut escorat va fer el primer gol. La resposta manresana va arribar a poc pel descans. Gran jugada colectiva amb finalització al segon pal de Aaron.  Amb empat a un gol, els dos equips anaren al descans amb una primera part intensa i igualada. 

A la represa, només encetar-se, els blanc i vermells marcaren el segón gol, obra de Lavado. Va ser en una acció d´estrategia a la sortida d´un corner llançat per Xavi Cols. Pero poc després, l'incisiu Juanjo igualava el partit amb un excepcional tret. Era un bon moment dels barcelonins que estabellaben una pilota al pal amb un tret del propi Juanjo. En aquests moments,els manresans es veien superats i el partit se'ls podia marxar.

Tot va canviar quant una acció per la dreta de Xavi Cols ab xut exterior creuat, va ser finalitzat per Manu al segón pal. Això era a mitjans de la segona part i va ser aquí on Covisa comença a no decidir el partit. Ocasions clares de gol no finalitzades per ampliar el marcador i accions mal gestionades en atac varem comportar que el partit penges d´un fil. 

Doncs a dos minuts pel final i amb mi nima avantatge local, Oscar Redondo va optar pel joc de cinc i a la segona transició atacant, Oscar Agustin, a qui els àrbitres varen mantenir en pista sense mostrar-li la segona amonestació,va empatar el partit sense cap oposició defensiva lliure de marca.

Amb la porteria buida visitant, els manresans no varen saber gestionar el joc de possessió ni les seves opcions de gol a peus de Santa i Manu. Va ser a quatre segons per acabar, quant es va produir la jugada definitiva del quart gol barceloní amb els del Pujolet jugant amb porter jugador amb precipitació i sense cap sentit atacant,  ja que una acció mal gestionada amb un xut exterior va tenir resposta a la derrota final de forma incomprensible. 

El conjunt de Borja Burgos suma cinc derrotes consecutives sobre la pista en lliga. I el que queda no es precisament assequible. Els equips en situacions complicades a la taula comencen a sumar. I dissabte vinent visita a Sabadell davant un Escola Pia necessitat i després rebre en quinze dies l'actual lider Cerdanyola. En quant a la lectura positiva, ho es que Covisa continua després de moltes jornades quart a la taula. Això demostra l´igualtat a la competició  pero també que d´haber fet millor les coses, la posició actual podia ser fins i tot per lluitar mes cotes mes elevades.  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA FS   ESPORTS   FUTBOL 
També et pot interessar:
FUTBOL
L´Osonenc Pol Comes tanca la plantilla del Covisa Manresa
ATLETISME
Cinc medalles en el català sub20
ATLETISME
Maseras i Guerrero, campiones d'Espanya amb Catalunya

FUTBOL
El CE Manresa ja coneix els rivals del seu retorn a Segona
FUTBOL
El Covisa Manresa ha fet oficial la incorporació de David Terrats
ATLETISME
Els sub16 es proclamen campions catalans
Detall d'una margarita
El Miracle, al Solsonès, acollirà el 7è FESSrural el 31 de juliol i l'1 d'agost
La Festa Major de Manresa oferirà més de trenta hores de música en directe amb propostes variades
La Ignasiana afegeix una nova modalitat dividida en dues jornades, de Fraga a Manresa
Castellbell i el Vilar rep una subvenció nominativa de 360.000 euros
El Kursaal acollirà l'assaig de l'òpera de cambra 'Estètica i massacre'
Deu anys pedalant contra la soledat no desitjada
Genives sanes: el secret d'un somriure bonic i saludable


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]