Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Detenen quatre persones per robar objectes valorats de 180.000 euros
Agents de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra de la comissaria de Manresa van detenir el dia 1 de març quatre homes, d'entre 26 i 37 anys, com a presumptes autors de sis delictes de robatori amb força i falsificació de document públic.
Detenen quatre persones per robar objectes valorats de 180.000 euros.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
09/03/2023 15:06
Dispositiu especial de trànsit de Setmana Santa 2026
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
El passat 27 de febrer els mossos van rebre la denúncia de diversos robatoris en una empresa de Sant Fruitós de Bages. A principis de febrer els responsables de l'empresa van trobar a faltar material emmagatzemat a l'interior d'una de les naus. Després de revisar les càmeres de videovigilància van observar que en els últims dies els hi havien entrat a robar diverses vegades.

Els mossos van iniciar una investigació i van observar, a través de les imatges de de les càmeres, que els lladres forçaven la porta del moll de càrrega i tot seguit accedien a l'interior amb una furgoneta. Un cop dins agafaven un transpalet i carregaven els palets que volien sostreure. El preu de venda al públic de tot el material robat ascendia a 183.139 euros.

El dia 1 de març, pels volts de les sis del matí, els mossos van dur a terme un dispositiu a la zona on es troba l'empresa. Minuts després, els agents van detectar una furgoneta que concordava amb la descripció del vehicle utilitzat en els robatoris. Aquesta es va dirigir fins a l'empresa i va estacionar en un dels molls de càrrega. Tot seguit cinc persones van sortir de l'interior, i mentre una d'elles vigilava, les altres intentaven forçar la porta d'accés. Quan els agents s'hi van apropar tots ells van fugir corrent en diverses direccions, però els agents en van poder interceptar i detenir quatre. La investigació continua oberta per tal de localitzar l'altre implicat. Els detinguts van passar el 2 de març a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa, el qual va decretar llibertat amb càrrecs.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FET DIVERS   ROBATORI   MOSSOS 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Els Mossos d'Esquadra detenen vuit persones per agressions i aldarulls en una mesquita
ACTUALITAT
Denuncien un conductor per encalçar un vehicle policial de paisà quan intentava saltar-se un peatge
ACTUALITAT
Mor un home mentre treballava en una empresa de Sant Fruitós de Bages

BAGES
Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort violenta d'un home a Balsareny
ACTUALITAT
Els Mossos d'Esquadra denuncien una conductora al Bages per circular en direcció contrària
ACTUALITAT
Detenen un home i una dona per receptació, usurpació d'identitats, estafa i blanqueig de capitals
L'ombra d'un arbre de la Plaça Neus Català
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
Una nova oportunitat lluny de casa per al BAXI Manresa
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]