Dilluns 20 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El moviment de lleure surt aquest dissabte als carrers de Manresa
Al voltant de 800 infants i joves participaran en activitats de lleure en diferents places del centre de Manresa. La festa final serà a les 18.30 h a la plaça Major.
El moviment de lleure surt aquest dissabte als carrers de Manresa.

LES PROPOSTES D'OCI / Redacció/Sergi Vàzquez   
17/03/2023 15:22
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
L’Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa una campanya
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
Aquest dissabte, 18 de març, tindrà lloc el dia de Lleure al Carrer, una jornada on els centres de lleure de Manresa faran activitats conjuntes, organitzada pel Grup d’Amics del Lleure, amb el suport de l’Ajuntament de Manresa.L’activitat començarà a les 16:30 h a diferents places de la ciutat (Plaça Major, Parc de la Seu, Plaça de la Reforma, Plaça Porxada i Plaça Europa), on infants i joves de diferents entitats de lleure faran activitats. Entre elles, jocs de coneixença per tal que els infants i joves de diferents caus i esplais puguin crear vincle.

El lleure al carrer està organitzat pel Grup d’Amics del Lleure (GALL),  que agrupa les 9 entitats de lleure de la ciutat. En aquesta ocasió, hi participen 8 centres de la ciutat: AEIG Antoni Gaudí, AEI Cavall Bernat, AIE Cardenal Lluch, AIELA Salut, Esplai Safa, Esplai Can Cristu, Esplai Vic remei, Esplai Minuatx i Esplai Merlot de Salelles. S’hi han inscrit al voltant de 800 infants i joves, d’entre 5 i 18 anys d’edat, amb els seus monitors i monitores.

També es comptarà amb el grup Batrakes, que aniran recollint els infants i joves a ritme de batucada i els dirigiran a la plaça Major, on està previst el final de festa amb l’animador Lluís Pinyot Pla, amb l’espectacle Gresca Fresca. L’actuació, a la qual està convidada tota la ciutadania, començarà a les 18.30 hi es convida a tota la ciutadania a participar d’aquesta acte final.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: LLEURE   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
ESPORTS
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
MANRESA
El Casino acull la presentació del llibre 'Pallàs&Gamandé. Constructors avantguardistes del segle XX'

BÀSQUET
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
FUTBOL
El Covisa Manresa guanya a Castelló (2-5) i certifica la permanència
LA FOTO DEL DIA
Jugant amb les ombres del Passeig Pere III
Althaia reuneix més de 450 persones en el sopar solidari
La closca d'un caragol
L'atletisme ven Manresa arreu
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
Revoltes de la terra sacseja el Bages i posa en escac ICL
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
Manresa es prepara per un Sant Jordi 2026 de rècord: cultura, flors i talent local al cor de la ciutat
Desdoblament de la C-55: comencem el camí per esmenar un dèficit històric al Bages


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]