Dijous 30 de novembre de 2023
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà demà de color verd
D’aquesta manera, un any més, el consistori dona suport a la petició de la delegació Manresa-Catalunya Central del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya, que enguany commemora els 40 anys de la seva constitució, i amb l’objectiu conscienciar la societat sobre les contribucions del treball social i donar reconeixement als i les treballadores d'aquest àmbit professional.
La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà demà de color verd.

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
20/03/2023 15:09
AMPANS i el Servei d'Ocupació de Catalunya impulsen l’orientació i la inserció laboral de 91 persones
Un alumne del Lacetània participa al hackató de Manresa
L'esbart santfruitosenc Som Riu d'Or, Grup de l'Any al premi Adifolk
La recerca i la innovació de la Catalunya Central continuen en augment
La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de color verd, demà, 21 de març, des de les 19.04 a les 22.30 h. Es tracta d'una iniciativa que es fa amb motiu del Dia Mundial del Treball Social, que se celebra anualment el tercer dimarts del mes de març. Amb aquest gest el consistori manresà es torna a afegir a la petició de la delegació Manresa-Catalunya Central del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya, que enguany celebra els 40 anys de la seva constitució, amb l’objectiu conscienciar la societat sobre les contribucions del treball social i donar reconeixement als i les treballadores d'aquest àmbit professional.

El treball social és una professió basada en la pràctica i una disciplina acadèmica que promou el benestar d'individus, grups i comunitats, facilita la cohesió social en períodes de canvi i dona suport i protecció als membres més vulnerables de la comunitat, treballant conjuntament amb els usuaris, institucions i professionals.  Per algunes persones les situacions de conflicte o canvi afecten la seva capacitat d'autonomia i d'autosuficiència i necessiten ajut i orientació. D'altres necessitaran assistència, suport i protecció. Els treballadors i treballadores socials donen resposta a aquestes necessitats: realitzen una contribució essencial a la promoció de la cohesió social, tant a través d'un treball preventiu, com donant resposta als problemes socials.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DIA MUNDIAL DEL TREBALL SOCIAL   MANRESA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Un alumne del Lacetània participa al hackató de Manresa
LA FOTO DEL DIA
Les boires apareixen de nou a Manresa
ESPORTS
Afectacions de trànsit a l'entorn del Congost per l'11è Ciclocròs Ciutat de Manresa, aquest diumenge

MANRESA
El Reis d'Orient entraran a Manresa pel Pont Vell i estrenaran una imatge totalment renovada
LA FOTO DEL DIA
Els aparadors amb guarniments de Nadal
MANRESA
La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà demà de vermell contra la pena de mort
Les boires apareixen de nou a Manresa
L'Ajuntament restaurarà la zona de la Tolega afectada per l'incendi, amb un ajut de la Diputació
L’Ajuntament de Solsona treu dues obres a concurs
Comencen els treballs de reforma dels sanitaris de l'escola Monsenyor Gibert
La campanya comercial de Calaf "El Gran Laureanu" celebra 5 anys amb molts premis!
Karol Green i el cor Sol Kwaya presentaran diumenge al Kursaal l’espectacle ‘Soultic Voices’
Manresa Teatre Musical portarà aquest cap de setmana el musical ‘Hi havia una vegada, al bosc’
Afectacions de trànsit a l'entorn del Congost per l'11è Ciclocròs Ciutat de Manresa, aquest diumenge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]