Divendres 19 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà demà de color verd
D’aquesta manera, un any més, el consistori dona suport a la petició de la delegació Manresa-Catalunya Central del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya, que enguany commemora els 40 anys de la seva constitució, i amb l’objectiu conscienciar la societat sobre les contribucions del treball social i donar reconeixement als i les treballadores d'aquest àmbit professional.
La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà demà de color verd.

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
20/03/2023 15:09
Nova Junta Directiva de la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
Castelltallat acollirà el taller “Aprèn a llegir el cel”
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de color verd, demà, 21 de març, des de les 19.04 a les 22.30 h. Es tracta d'una iniciativa que es fa amb motiu del Dia Mundial del Treball Social, que se celebra anualment el tercer dimarts del mes de març. Amb aquest gest el consistori manresà es torna a afegir a la petició de la delegació Manresa-Catalunya Central del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya, que enguany celebra els 40 anys de la seva constitució, amb l’objectiu conscienciar la societat sobre les contribucions del treball social i donar reconeixement als i les treballadores d'aquest àmbit professional.

El treball social és una professió basada en la pràctica i una disciplina acadèmica que promou el benestar d'individus, grups i comunitats, facilita la cohesió social en períodes de canvi i dona suport i protecció als membres més vulnerables de la comunitat, treballant conjuntament amb els usuaris, institucions i professionals.  Per algunes persones les situacions de conflicte o canvi afecten la seva capacitat d'autonomia i d'autosuficiència i necessiten ajut i orientació. D'altres necessitaran assistència, suport i protecció. Els treballadors i treballadores socials donen resposta a aquestes necessitats: realitzen una contribució essencial a la promoció de la cohesió social, tant a través d'un treball preventiu, com donant resposta als problemes socials.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DIA MUNDIAL DEL TREBALL SOCIAL   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
LA FOTO DEL DIA
Jugant amb la creativitat
ACTUALITAT
La Cambra ajuda deu empreses catalanes a obrir mercat a Japó i Corea del Sud

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys
MANRESA
La Biblioteca del Casino enriqueix la col·lecció local amb 15 treballs de recerca
MANRESA
Els alumnes de l'Escola Sant Ignasi i Manresa Turisme presenten una ruta turística matemàtica
Jugant amb la creativitat
Nova Junta Directiva de la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes
L'Ajuntament demana a la Generalitat que reforci la seguretat viària a la carretera de Balsareny
La rehabilitació de L'Anònima rep el prestigiós premi Re-FAD d'arquitectura
Castelltallat acollirà el taller “Aprèn a llegir el cel”
Cicle de Teatre Fòrum sobre edatisme
La 4a Trobada de Clubs de Lectura Fàcil del Bages reuneix un centenar de participants
L’Hospital de Berga adequa l’espai per instal·lar la nova ressonància magnètica


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]