Dimecres 11 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Bàsquet Manresa, l'ACB i l'Ajuntament aborden la necessitat de remodelació del Nou Congost
El President de l'ACB, Antonio Martín, ha visitat el Nou Congost de Manresa per tractar, entre d'altres temes, la necessitat de la futura remodelació del pavelló, amb els màxims responsables del club i l'Ajuntament.
El Bàsquet Manresa, l'ACB i l'Ajuntament aborden la necessitat de remodelació del Nou Congost.

Redacció/Sergi Vàzquez   
24/03/2023 20:43
Junts al Bages denuncia la situació crítica de la línia R4 i exigeix inversions urgents
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
Digitalització dels dietaris històrics de la Biblioteca
Sentiment Casaments guanya per quart any, el premi Wedding Awards
La Comissió Executiva del Bàsquet Manresa, encapçalada pel seu president, Jordi Serracanta, ha rebut avui al Nou Congost el president de l'ACB, Antonio Martín, per abordar en reunió de treball els reptes principals del Club, d'entre els quals destaca la renovació i adequació del pavelló. La trobada, organitzada pel club, ha comptat també amb la presència i participació de l'alcalde, Marc Aloy, així com d'altres membres dels grups municipals de l'Ajuntament de Manresa.

Antonio Martín, President de l'Associació de Clubs de Bàsquet, ha pogut conèixer i compartir les necessitats i l'evolució del projecte de remodelació del Nou Congost, una de les places històriques de la Lliga Endesa. El president de l'ACB també ha pogut copsar en primera persona la implicació transversal de la ciutat amb el club i les noves oportunitats que aportarà en nou equipament a una ciutat emblemàtica en la història de l'ACB, una aposta que comparteix totalment. La reunió ha estat organitzada per la Comissió Executiva del Bàsquet Manresa, formada pel president Jordi Serracanta, juntament a Montse Seubas, Jordi Singla, Marc Bernadich i Albert Cots. Per part de l'Ajuntament de Manresa, a banda de l'alcalde, hi han participat Antoni Massegú, Regidor d'Esports; Valentí Junyent, Primer Tinent d'Alcalde, i Anjo Valentí, cap del Grup Municipal del PSC.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
RUGBI
La trobada d'escoles de rugby celebrada al Congost va ser tot un èxit
WATERPOLO
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí

BÀSQUET
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
NATACIÓ
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
ESPORTS
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El carrer Guimerà amb tanques per les obres
Digitalització dels dietaris històrics de la Biblioteca
Solsona posa en marxa un portal interactiu dels pressupostos municipals
Junts al Bages denuncia la situació crítica de la línia R4 i exigeix inversions urgents
L'Ajuntament obre una enquesta per prioritzar les necessitats del Pla Municipal de Salut
Les biblioteques de Manresa impulsen un taller per fer memòria i recordar la ciutat d'abans
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
ERC Santpedor reclama a Jordi Soteras que renunciï a l’acta de regidor


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]