Diumenge 09 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El CFP té a punt més d’una desena de cursos per al segon trimestre de l’any
Després de Setmana Santa començaran dos cursos de formació ocupacional i diversos més de formació continuada per als professionals del sector metall.
El CFP té a punt més d’una desena de cursos per al segon trimestre de l’any.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
30/03/2023 15:26
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El Centre de Formació Pràctica encara el segon trimestre del 2023 amb nous cursos, tant per a professionals a l’atur i que volen formar-se per trobar feina, com per professionals en actiu del sector industrial, i molt especialment del metall. A més, fins aquest divendres es poden incorporar nous alumnes al curs de formació ocupacional de Mecanització per arrencament de ferritja, un curs totalment subvencionat que es fa en horari de tarda, amb una durada de 630 hores i pràctiques en empreses.

Després de les vacances de Setmana Santa començaran dos cursos ocupacionals més: el de disseny de productes de fabricació mecànica i el d’operari en muntatge i posada en marxa de béns d’equip i maquinària industrial. Aquests cursos s’adrecen principalment a persones a l’atur que vulguin trobar una feina al sector industrial del territori, ja que formen uns perfils professionals amb molta demanda per part de les empreses. Es tracta de cursos totalment subvencionats i durant els quals es fan pràctiques en empreses.

D’altra banda, el CFP també té a punt una àmplia oferta de cursos de formació contínua per a professionals en actiu, en àmbits com la prevenció de riscos laborals, el disseny 3D, la interpretació de plànols o la metrologia tridimensional. Destaca un curs sobre el pla d’igualtat a l’empresa, durant el qual s’explicarà com fer i implementar un protocol contra l’assetjament sexual a l’empresa, un document que totes les empreses han de tenir obligatòriament.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CFP   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
SOCIETAT
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents

MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys
MANRESA
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
MANRESA
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]