Dimarts 16 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa cau a Tenerife tot i merèixer més
Els bagencs, amb un joc molt coral, van fer una excel·lent primera meitat, però no van poder aturar en el darrer període la duresa del Lenovo Tenerife en uns darrers minuts amb decisions arbitrals polèmiques.
El BAXI Manresa cau a Tenerife tot i merèixer més.

Redacció/Sergi Vàzquez   
30/03/2023 08:10
El Museu del Barroc de Catalunya estrena 'Vespres al Museu'
S'obre el termini de presentació de candidatures a la 55a Nit de l'Esportista de Manresa
L’Ajuntament de Bagà i Veolia impulsen la gestió sostenible de l’aigua
Acte de cloenda dels 70 anys de Cineclub Manresa
El BAXI Manresa va mostrar una gran imatge a la complicada pista del Lenovo Tenerife, un dels millors equips de la Lliga Endesa, però no va tenir el premi de la victòria (100-87). Els bagencs, que van practicar un joc molt coral, van exhibir un gran nivell a la primera meitat, però es van col·lapsar al tercer quart i els canaris van sentenciar als últims minuts gràcies a un parcial de 14-0.

El matx es va iniciar amb un ritme de joc molt alt i amb constants alternatives en el marcador. Els illencs, liderats per Doornekamp, van agafar una renda de sis punts (19-13), però els visitants, que practicaven un joc molt coral, no van trigar a tornar a capgirar l'electrònic. Al final del primer quart, empat a 28.

En el segon la tònica no va variar massa, i els atacs se seguien imposant a les defenses. Els manresans, que estaven molt encertats en el tir i dominaven el rebot, continuaven mostrant un gran nivell de joc que els permetia anar gairebé sempre per davant. Es va arribar al descans amb una diferència de vuit punts pels bagencs gràcies a un triple des del mig del camp de Dani Garcia (51-59). 

Tornant dels vestidors la situació va canviar per complet, i els locals van capgirar el marcador en menys de tres minuts (60-59). Els jugadors de Pedro Martínez estaven col·lapsats en atac, i no van aconseguir anotar fins els darrers tres minuts del tercer quart. No obstant, l'equip seguia lluitant al màxim i aprofitava que el rival tampoc estava fi per seguir viu en el partit (68-67).

Els deu darrers minuts es van iniciar amb intercanvi de cistelles, però tot seguit els canaris van clavar un parcial de 14-0 que va ser decisiu, ja que van saber administrar la renda per derrotar uns manresans que van mostrar una gran imatge i van plantar cara fins el final a un dels millors equips de la lliga. Diumenge a partir de les 17:00 el BAXI Manresa tornarà a jugar al Nou Congost, aquest cop contra un Monbus Obradoiro que està fent una bona temporada. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
ATLETISME
L'Avinent femení segueix estant entre les millors de l'estat
ATLETISME
L'equip masculi de l'Avinent Manresa ha tancat temporada a l'Estadi Larrabide de Pamplona
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa fitxa Pablo Tamba: un aler andalús que ve de l'NCAA

NATACIÓ
Campionat de Catalunya d'Aigües Obertes a Amposta
NATACIÓ
XXVI edició de la Triatló de Vilanova
ESPORTS
Nou cap de setmana de tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
Les obres del carrer Guimerà avancen a bon ritme
L’enginyeria Solucions estrena una nova nau a Sant Fruitós
El Museu del Barroc de Catalunya estrena 'Vespres al Museu'
S'obre el termini de presentació de candidatures a la 55a Nit de l'Esportista de Manresa
L’Ajuntament de Bagà i Veolia impulsen la gestió sostenible de l’aigua
Acte de cloenda dels 70 anys de Cineclub Manresa
Torroella de Baix celebra la seva Festa Major
Endesa inverteix més de 250.000 euros per reforçar la xarxa elèctrica de Sant Vicenç


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]