Dilluns 29 de desembre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Inventaris dels fons de la Coral Bell Repòs-L'Esplai i de Benvinguda Coll
L'Arxiu Municipal de Súria ha publicat els inventaris dels fons documentals de la Coral Bell Repòs-L’Esplai i de Benvinguda Coll i Borrell, esposa del poeta Salvador Perarnau. La publicació d’aquests inventaris s’afegeix a d’altres que han estat completats en els darrers mesos per tal de facilitar l’accés a la informació dels fons.
Inventaris dels fons de la Coral Bell Repòs-L'Esplai i de Benvinguda Coll.

SÚRIA / Redacció/Sergi Vàzquez   
11/04/2023 16:23
El Meu Primer Nadal amb el Jan i la Júlia a la sala petita del Kursaal
La comarca del Bages ja te la seva propia taula de rècords atlètics
Formació de professionals en el control d'espècies exòtiques invasores
El dinar de Nadal de Sant'Egidio A Manresa va aplegar 300 persones
La Coral Bell Repòs-L’Esplai va mantenir una important activitat musical entre els anys 1982-2017. L’entitat va néixer per donar suport a la construcció de la Residència Bell Repòs, i va mantenir el seu nom original fins l’any 1999, en què va passar a denominar-se Coral L’Esplai. La documentació del fons Coral Bell Repòs-L’Esplai inclou correspondència, programes, publicacions d'àmbit coral i cultural, reculls de premsa, llibres d'actes, escrits, partitures i imatges, entre d'altres.

Benvinguda Coll i Borrell (Barcelona, 1902- Súria, 1975) va ser intèrpret i pedagoga musical. En els darrers anys de vida de Salvador Perarnau, el matrimoni es va establir a Súria, on Benvinguda Coll va fer classes de música i piano, impulsant algunes activitats de dinamització musical.

Entre la documentació del fons Benvinguda Coll, hi destaca la correspondència que va mantenir amb el seu espòs durant l'exili de Salvador Perarnau, a més de material pedagògic, composicions musicals, dibuixos, poemes, llibres, fotografies i testimonis dels seus interessos socials i culturals. L’Arxiu Municipal de Súria forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SÚRIA   BAGES 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Posicionament sindical a favor d’un CAP amb nom inclusiu
SÚRIA
L'Arxiu Municipal rep la donació de tres fotografies aèries de gran format
ST. VICENÇ
Sant Vicenç i AMPANS acorden promoure noves activitats a l'Encaix

SÚRIA
L'Ajuntament porta a terme tallers sobre l'envelliment saludable
SÚRIA
La Pirata Brewing comparteix amb la vila el seu darrer premi com a millor empresa cervesera
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet programa el Parc de Nadal al Pavelló
La comarca del Bages ja te la seva propia taula de rècords atlètics
Guillem Pujol i Laura Rodríguez, repeteixen triomf
Posicionament sindical a favor d’un CAP amb nom inclusiu
L'Arxiu Municipal rep la donació de tres fotografies aèries de gran format
El Meu Primer Nadal amb el Jan i la Júlia a la sala petita del Kursaal
Formació de professionals en el control d'espècies exòtiques invasores
Mor de forma sobtada Lolita Rovira
El dinar de Nadal de Sant'Egidio A Manresa va aplegar 300 persones


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]