Dilluns 02 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Covisa Manresa rebrà a l´equip de divisió de plata del Sala 5 Martorell
Covisa Manresa rebrà a l´equip de divisió de plata del Sala 5 Martorell una vegada ha deixat enrere l´eliminatoria a les terres del Cava al Sant Sadurní d´Anoia.
Covisa Manresa rebrà a l´equip de divisió de plata del Sala 5 Martorell.

Redacció/Sergi Vàzquez   
14/04/2023 09:19
La Festivitat de Tots Sants omple el cementiri per recordar els difunts
El sorteig de membres de les meses electorals de Manresa se celebrarà dimarts que ve
Aproven modificar la normativa que feia perillar explotacions ramaderes
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica
El partit va estar marcat per un conjunt manresà que va plantejar una defensa a mitja pista i sense marcar una línea alta de pressió. Els locals, amb el seu pavelló ple de seguidors varen plantar cara durant el transcurs dels primers quinze minuts de partit. Després, l'enfrontament se'ls va fer llarg
. 
Amb diverses accions atacants pels dos cantons, Riba va inaugurar el marcador després d´una bona combinació amb acció de paret pel lateral. Dos minuts després, Lavado d´un magnífic xut exterior va fer el segón posant el partit molt de cara.  En el transcurs de la primera part, el Manresa es va quedar amb inferioritat amb l´empat a zero gols per una acció de Noguera ,que va veure com era expulssat amb vermella directa. Amb superioritat local, aquests no varen saber entrar a la defensa plantejada per Borja Burgos. 

Els dos conjunts varen acomular les cinc faltes. Va ser el Sant Sadurní qui va fer la sisena i setena i en ambos casos, Asis va transformar ambdos tirs des dels deu metres sense tanca. Amb el parcial de 0 gols 4, els dos equips anaren al descans. A la segona part poca historia a remarcar. Els manresans anaren incrementar el marcador  fins a produir-se la golejada final.  Covisa Manresa passa  a quarts de final. Jugarà de local l´eliminatoria decisiva per entrar a la Final Four de la Copa Catalunya al mes d'agost en plena pretemporada on els primera divisió FC Barcelona i Industrias esperen rivals. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA FS   ESPORTS   FUTBOL 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Covisa Manresa buscarà rep aquest dissabte la visita del CCR de Castelldefels
NATACIÓ
Diferents rècords estatals i de Catalunya al Trofeu Fèlix Serra Santamans
FUTBOL
El CE Manresa cau als penals davant el Sant Andreu després d'una remuntada èpica a la Copa del Rei

WATERPOLO
Un partit d'infart i un gol a 46 segons del final donen la victòria al CN Manresa
FUTBOL
La Copa del Rei de futbol torna a l'estadi del Nou Congost de Manresa
FUTBOL
Remuntada èpica d'un CE Manresa renovat per tombar a l'Ebro, rival de zona alta
Com funciona un cotxe autònom? Així “veu” i interpreta el que passa al seu voltant
El carrer Guimerà vist de nit
La 13a Taula per la Seguretat, el Civisme i la Convivència centra el debat en la delinqüència juvenil
Unes 800 persones s'interessen pels programes de la Diputació al Saló de l'Ocupació
La Festivitat de Tots Sants omple el cementiri per recordar els difunts
El sorteig de membres de les meses electorals de Manresa se celebrarà dimarts que ve
Aproven modificar la normativa que feia perillar explotacions ramaderes
Tret de sortida al cicle de caminades de marxa nòrdica


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]