Un any més, Calaf centrarà els actes de la diada de Sant Jordi amb el lliurament de premis dels Jocs Florals, un certamen literari que es promou des del 2015 i pel que s'han rebut prop d'un centenar de textos en les diferents categories. L' acte d'entrega tindrà lloc el diumenge 23 d'abril a les 12h a la plaça dels Arbres on, paral·lelament, s'hi realitzarà el concurs de Paraulògic on hi podran participar totes les persones que vulguin en les categories infantil i adults.
A més, prèviament a la diada, per dissabte 22 d'abril també hi han programats dos actes culturals i literaris. Al matí, d' 11h a 13h, en el marc de les activitats familiars que es fan regularment els dies de mercat, es farà un taller de dracs a la plaça dels Arbres a càrrec d'Activijoc.
Finalment, a la tarda, a la sala d'actes municipals hi haurà la presentació del llibre "Calaf desaparegut" un recull de 170 imatges que abracen des de finals del segle XIX fins als anys setanta del segle XX conservades en col·leccions privades, àlbums familiars i l'Arxiu Municipal, i que han estat cedides generosament per a aquest projecte.