Divendres 13 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament de Manresa obre el període de selecció per a la segona brigada de barri
Les persones interessades que hi vulguin optar han de residir al barri de la Balconada, tenir entre 18 i 29 anys i trobar-se en situació d’atur.
L'Ajuntament de Manresa obre el període de selecció per a la segona brigada de barri. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
19/04/2023 15:15
Més de 350 alumnes de 1r de primària visiten l'exposició 'Cuida't les dents'
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages
L’Ajuntament de Manresa, a través de ProManresa, ha obert el període de selecció per formar part de la segona brigada de barri, un projecte que va néixer com a prova pilot el 2022 al barri del Xup i que enguany es desenvoluparà a la Balconada. Les persones interessades que hi vulg uin optar han de residir al barri, tenir entre 18 i 29 anys i trobar-se actualment en situació d’atur.

Les sol·licituds es poden fer fins al 2 de maig a través del correu electrònic protreball@ajmanresa.cat o bé presencialment a les oficines de treball de ProManresa (plaça Cots 5-7) i també al punt d’atenció i orientació per a la recerca de feina del mateix barri de la Balconada (ubicat al local de l’Associació de Veïns i Veïnes), un servei de proximitat de ProManresa que obrirà els dimarts de 10 a 13 h.

El projecte de la brigada de barri es va iniciar l’any passat com a prova pilot al Xup, on els seus integrants van realitzar tasques de manteniment, pintura, arranjaments i reparacions, supervisats per un monitor, contractat per portar a terme aquesta tasca, que també es trobava en situació d’atur. La fórmula es repetirà ara a la Balconada. L’objectiu és que durant sis mesos les persones que formen part de la brigada puguin adquirir coneixements al mateix temps que tenen un contracte de treball i porten a terme accions de millora i rehabilitació al barri.

Està previst que les contractacions es puguin iniciar a mitjan mes de maig. El projecte es porta a terme de manera coordinada amb l’Associació de Veïns i Veïnes i amb el personal tècnic del Pla de Desenvolupament Comunitari. Està subvencionat per la Diputació de Barcelona.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BRIGADA DE BARRI   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Més de 350 alumnes de 1r de primària visiten l'exposició 'Cuida't les dents'
MANRESA
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
LA FOTO DEL DIA
Manresa perd una parròquia

ACTUALITAT
L’alumnat de Gestió Administrativa de Lacetània es forma en educació financera
BÀSQUET
El BAXI Manresa guanya a Hamburg en un partit d'alta anotació
NATACIÓ
El nedador del CN Manresa Joan Perramon ha estat convocat amb la Selecció Catalana
Manresa perd una parròquia
Més de 350 alumnes de 1r de primària visiten l'exposició 'Cuida't les dents'
Manresa se suma a la campanya per conscienciar sobre les cardiopaties congènites
Licitació pública la concessió del bar del camp de futbol
El nou BYD ATTO 2 DM-i arriba al Bages
El Carnaval omplira els carrers d’Artés el pròxim 28 de febrer
El saxofonista Llibert Fortuny, acompanyat per una Big Band, oferirà al Kursaal un concert
L’escola Pla del Puig celebra la Festa de l’Arròs a les escoles


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]