Dijous 22 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament de Manresa obre el període de selecció per a la segona brigada de barri
Les persones interessades que hi vulguin optar han de residir al barri de la Balconada, tenir entre 18 i 29 anys i trobar-se en situació d’atur.
L'Ajuntament de Manresa obre el període de selecció per a la segona brigada de barri. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
19/04/2023 15:15
El Tocats de Lletra està de celebració amb motiu dels seus vint anys
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
L’Ajuntament de Manresa, a través de ProManresa, ha obert el període de selecció per formar part de la segona brigada de barri, un projecte que va néixer com a prova pilot el 2022 al barri del Xup i que enguany es desenvoluparà a la Balconada. Les persones interessades que hi vulg uin optar han de residir al barri, tenir entre 18 i 29 anys i trobar-se actualment en situació d’atur.

Les sol·licituds es poden fer fins al 2 de maig a través del correu electrònic protreball@ajmanresa.cat o bé presencialment a les oficines de treball de ProManresa (plaça Cots 5-7) i també al punt d’atenció i orientació per a la recerca de feina del mateix barri de la Balconada (ubicat al local de l’Associació de Veïns i Veïnes), un servei de proximitat de ProManresa que obrirà els dimarts de 10 a 13 h.

El projecte de la brigada de barri es va iniciar l’any passat com a prova pilot al Xup, on els seus integrants van realitzar tasques de manteniment, pintura, arranjaments i reparacions, supervisats per un monitor, contractat per portar a terme aquesta tasca, que també es trobava en situació d’atur. La fórmula es repetirà ara a la Balconada. L’objectiu és que durant sis mesos les persones que formen part de la brigada puguin adquirir coneixements al mateix temps que tenen un contracte de treball i porten a terme accions de millora i rehabilitació al barri.

Està previst que les contractacions es puguin iniciar a mitjan mes de maig. El projecte es porta a terme de manera coordinada amb l’Associació de Veïns i Veïnes i amb el personal tècnic del Pla de Desenvolupament Comunitari. Està subvencionat per la Diputació de Barcelona.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BRIGADA DE BARRI   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
MANRESA
La poeta i escriptora Eva Baltasar, convidada al Pessics de Lletra
NATACIÓ
El CN Sabadell va acollir aquest diumenge 18 d'octubre una edició inoblidable de la Copa Catalana

LA FOTO DEL DIA
Fotografia en blanc i negre de l'escala de la Fàbrica Nova
MANRESA
Manresa dona la benvinguda als nous estudiants universitaris
ESPORTS
Manresa es prepara per viure una nova festa de l'atletisme amb la 21a Cursa Urbana
Fotografia en blanc i negre de l'escala de la Fàbrica Nova
El CN Sabadell va acollir aquest diumenge 18 d'octubre una edició inoblidable de la Copa Catalana
300 professionals de la cirurgia debaten sobre innovació, IA, cirurgia robòtica i cures avançades
La urbanització de les Brucardes estrena dos passos per facilitar el creuament dels esquirols
Es posa en marxa un nou pas de vianants semaforitzat a l'avinguda de les Bases de Manresa
La poeta i escriptora Eva Baltasar, convidada al Pessics de Lletra
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
L'Ajuntament difon les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]