Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El COAC Comarques Centrals aposta per les activitats obertes
La junta general de la Demarcació va aprovar ahir la memòria d’activitats 2022 i la liquidació del pressupost, que es va tancar amb superàvit.
El COAC Comarques Centrals aposta per les activitats obertes.

CATALUNYA CENTRAL / Redacció/Sergi Vàzquez   
22/04/2023 10:07
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
300 assistents a les jornades de formació, gairebé una trentena d’activitats obertes a la ciutadania, participació en 3 fires… Són algunes de les dades d’activitat de la Demarcació Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes que han quedat recollides a la memòria d’activitats 2022. El document es va aprovar ahir durant la junta general de l’entitat que també va aprovar per unanimitat la liquidació de pressupost 2022 que es tanca amb superàvit. La Demarcació agrupa 463 arquitectes d’Osona, Bages, Berguedà, Anoia i Moianès, el 67% dels quals són homes.

A la junta, a la qual van assistir més d’una trentena de col·legiats i col·legiades es va fer repàs de l’activitat durant l’any passat i es va posar de manifest la voluntat de la Demarcació d’oferir jornades i formació per a les persones col·legiades però també d’organitzar activitats molt diverses obertes a la ciutadania -el 2022 van ser gairebé una trentena de propostes-: exposicions, presentacions de llibres, xerrades i debats, concurs fotogràfic, concerts, visites culturals, etc.

En l’apartat de formació per als arquitectes destaca l’organització de 6 jornades en les quals van participar gairebé 300 persones. S’hi van tractar temes com els fons Next Generation o la certificació d’habitatges. A més, l’any passat el COAC Comarques Centrals va ser present en tres fires del territori: Fira de l’Energia i la Construcció Sostenible a Vic, FirHàbitat a Avià i Ecoviure a Manresa.

El degà del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, Guim Costa, va assistir a  aquesta junta general per compartir amb la Demarcació el nou projecte de Fundació del Col·legi. La sessió es va acabar amb un sopar a peu dret en què els assistents van poder intercanviar opinions, reptes i projectes amb la junta directiva i amb el degà.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: COAC 
També et pot interessar:
CATALUNYA CENTRAL
Jornada d'intercanvi professional per a arquitectes de l'administració local
ACTUALITAT
El Cicle Novíssims acosta l'arquitectura emergent a la ciutadania
ACTUALITAT
Nou col·laborador del COAC Comarques Centrals

ACTUALITAT
Manresa acull una xerrada sobre el futur del ferrocarril
ACTUALITAT
El Cicle Novíssims del COAC porta a Manresa dues jornades sobre arquitectura emergent
ACTUALITAT
L'arquitectura explora el potencial de la intel·ligència artificial
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]