Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

ProManresa presenta l'oferta formativa del mes de maig per a persones emprenedores i empreses
El període d’inscripció és obert per propostes formatives que contribueixen a tenir més eines i recursos per poder consolidar les idees o fer créixer els negocis.
ProManresa presenta l'oferta formativa del mes de maig per a persones emprenedores i empreses.

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
28/04/2023 14:38
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
L’Ajuntament de Manresa, a través de ProManresa, ofereix aquest mes de maig diversos cursos adreçats a persones emprenedores i empreses amb l’objectiu de millorar la seva formació i ampliar els recursos per poder consolidar la teva idea de negoci o fer créixer la teva empresa.

La formació programada per al pròxim mes està pensada especialment a aprendre a parlar en públic, a donar eines per guanyar en autoconeixement i autoconfiança, per no tenir por i treure un major rendiment en el negoci o per millorar les estratègies en el món digital, entre altres propostes.

Cursos programats  

Parlar en públic, sense por i amb seguretat
Dimarts 2 de maig i dimecres 3 de maig de 9.30 h a 13.30 h (Presencial)

Curs adreçat a aprendre les bases per parlar en públic amb més seguretat. Es treballaran els factors psicològics que influeixen en la resistència a parlar en públic i s’assoliran eines per preparar i fer el discurs, consells per a parlar davant la càmera en una videoconferència. També es farà un exercici pràctic d'exposició de cada participant de la seva idea de negoci.

Competències: Autoconeixement i Autoconfiança per a emprenedors
Dimecres 10 de maig de 9.30 h a 13.30 h (Presencial)

En aquest taller s’aconseguiran eines per augmentar el nivell d'autoconeixement i autoconfiança per tal de fomentar l'esperit emprenedor. Es treballaran les fortaleses personals, la intel·ligència emocional i la seva gestió, a través d'una metodologia basada en tècniques de coaching emocional i tècniques terapèutiques, centrant el cos com a eina d'expressió i comunicació.

Trenca llaços amb la por i treu el màxim rendiment al teu negoci
Dimarts 16 de maig de 9.30 h a 13.30 h (Presencial)

Taller pràctic en el qual, a través del joc i exercicis, es concretaran  les causes que causen por i bloqueig a les persones emprenedores. En finalitzar la sessió, els participants s’enduran tres passos fàcils i ràpids d'aplicar en el seu dia a dia, per tal de seguir endavant en el seu negoci.

Estratègia digital: Com aconseguir els nostres objectius de negoci en el món online (Dins programació TECNOBAGES)
Dijous 18 de maig de 9 h a 14 h (Presencial dins l'Espai Descobreix-Tecnobages - Plaça Sant Domenec) Sessió formativa per persones emprenedores i empreses que vulguin millorar l'estratègia del seu negoci en el món online.

Del 22 al 26 de maig també se celebrarà  la  5a Setmana de l'Emprenedoria  on s'inclouran diferents activitats gratuïtes a diferents espais, que enguany posaran accent en el màrqueting i les vendes. En aquests moments s’està acabant de definir el programa, que es donarà a conèixer pròximament.

Durant aquest mes de maig, també hi ha la formació específica per a persones emprenedores: Comença a emprendre una setmana en format presencial i l'altra on line (alternativament). El pla d'empresa (on-line), Avalua la teva idea empresarial (on-line)  i Finançament i ajuts per a persones emprenedores (on-line).

El  Formulari d'Inscripció és únic i en el mateix podeu marcar els diferents cursos o curs en els quals estigueu interessats i formalitzar la inscripció.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PROMANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
La jornada 'Inversió a la inversa' de ProManresa genera una gran interès en el finançament empresarial
MANRESA
ProManresa continua donant suport a les indústries creatives
MANRESA
ProManresa inicia un cicle per donar a conèixer els perfils laborals més demandats per les empreses

MANRESA
ProManresa crea un premi per incentivar la creació de cooperatives entre joves
MANRESA
ProManresa presenta la nova oferta de cursos de formació per al mes de juliol
MANRESA
Llancen una sèrie de vídeos de sensibilització sobre la recerca de feina i la creació d'empreses
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]