Diumenge 07 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages dóna a conèixer l'Anella Verda del municipi amb un circuit d'orientació
Aquest diumenge 14 de maig les famílies o grups d'amics que ho desitgin tenen l'oportunitat de conèixer un dels cinc itineraris de l'Anella Verda de Sant Fruitós de Bages d'una manera amena i divertida: participant en un circuit d'orientació.
Sant Fruitós de Bages dóna a conèixer l'Anella Verda del municipi amb un circuit d'orientació.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
09/05/2023 15:14
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Totes les finals del Play-off d'ascens avui en directe a Esport Central
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Aquesta proposta consisteix a fer que els i les participants, amb l'ajuda d'un mapa, cerquin diferents valises o pistes que hi ha amagades al llarg del recorregut i d'aquesta manera puguin descobrir aquest paratge natural del municipi que amaga diferents punts d'interès.

Aquesta activitat, que es podrà realitzar en grups de fins a un màxim de 6 persones, tindrà sortides esglaonades cada 10 minuts des de davant de la biblioteca municipal, de 2/4 de 10 del matí i fins a 2/4 de 12 del migdia. Per participar-hi cal reservar prèviament una franja horària AQUÍ

L'Anella Verda de Sant Fruitós de Bages

L'Anella Verda de Sant Fruitós de Bages és un conjunt d'espais que pels seus valors naturals, paisatgístics, socials, culturals i agraris s'ha de donar a conèixer, protegir, connectar i potenciar. Aquesta anella està formada per cinc recorreguts diferents per l'entorn natural del municipi, al llarg de més de 67 km de pistes i corriols.

Aquests itineraris han estat senyalitzats amb marques verdes de pintura al llarg del recorregut, i amb indicadors, que ofereixen als caminants informació sobre el punt on es troben i la distància fins a altres punts d'interès. Els recorreguts, i els diferents valors que amaguen, es poden consultar i seguir a través d'un mapa desplegable que es podrà trobar a l'ajuntament, a la Biblioteca i al Museu municipal o també descarregar a https://ja.cat/8r6AR. Paral·lelament, els itineraris també han estat marcats a l'aplicatiu Wikiloc, per tal de fer-los accessibles pels usuaris d'aquesta plataforma.

Els 5 recorreguts que conformen l’Anella Verda són els següents:

SFB1: Pintures rupestres de les Brucardes, la Tolega i Sant Benet de Bages
SFB2: Les Oliveres i Olzinelles
SFB3: Els Tres Salts, el torrent de Viladordis i la vall del riu d'Or
SFB4: Torroella de Baix i el Pont de Cabrianes
SFB5: Parc de l'Agulla, séquia de Manresa, Sant Iscle i plans de Santa Anna

La creació de l'Anella Verda de Sant Fruitós de Bages és fruit d'un dels projectes guanyadors del pressupost participatiu i que va ser presentat per l'entitat El Cau de la Guineu qui ha treballat i elaborat tots els recorreguts.

Tota la informació disponible sobre l'Anella Verda es pot trobar AQUÍ.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
BAGES
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebra el torneig de futbol "Juguem amb Orgull"

ST. FRUITÓS
Pineda de Bages estrena una nova àrea d’aparells de gimnàstica per a la gent gran
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages organitza la segona edició del torneig multiesportiu
SÚRIA
L'Ajuntament amplia el calendari de visites guiades a l'edifici de la futura Biblioteca
Isdin, la protecció catalana contra el sol que arriba a mig món
Núvols amb llarga exposició
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
Modificacions de trànsit per als vehicles autoritzats a causa de les obres al carrer Guimerà
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Els vehicles autònoms: realitat o futur llunyà?


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]