Dimecres 04 de octubre de 2023
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El vuitè Concurs de punts de llibre de la biblioteca solsonina s’adreça a 1r i 2n de primària
La proposta guanyadora s’editarà com a obsequi d’aniversari de l’equipament i es premiarà amb una subscripció d’un any a una revista.
El vuitè Concurs de punts de llibre de la biblioteca solsonina s’adreça a 1r i 2n de primària.

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez   
18/05/2023 15:11
Manresa diu Prou convoca una manifestació per aquest dijous a Manresa
El Clam 2023 presenta una edició amb el millor cinema i convidats extraordinaris
Manresa i el Bages, molt presents a la 26a Fira Mediterrània
L'equip màster de l'Avinent es classifica per l'estatal mixte
El juny la biblioteca solsonina bufarà vuit espelmes. Per aquest motiu, com fa cada any, editarà un nou punt de llibre dissenyat per un infant de la ciutat. Per això, juntament amb el Pla Educatiu d’Entorn, convoca el vuitè Concurs de punts de llibre de la Biblioteca Carles Morató, adreçat a l’alumnat de primer i segon de primària de la ciutat.

A banda dels cursos dels participants, que solen variar cada any, les bases de la convocatòria es mantenen iguals que les de les edicions anteriors: es demana plasmar en una frase o un text molt breu què inspira la biblioteca o què és allò que agrada de l’equipament i acompanyar-ho d’un dibuix amb tècnica lliure. El treball s’ha de presentar en una cartolina de 6 per 21 centímetres, amb el dibuix en una cara i la frase i les dades de contacte de l’autor/a en l’altra. La proposta guanyadora, a més de publicar-se i distribuir-se a partir del juny des de la biblioteca, es premiarà amb la subscripció a una revista per un any.

El termini per lliurar els treballs es tancarà el 3 de juny físicament a la biblioteca Carles Morató, o bé en format digital per correu electrònic a biblioteca.solsona@ajsolsona.cat. El jurat, integrat per representants d’aquest servei municipal, el Pla Educatiu d’Entorn i la regidora de Cultura, valorarà l’originalitat del contingut tant gràfic com escrit. El seu veredicte es comunicarà el 6 de juny i tots els punts de llibre s’exposaran a la biblioteca i a les xarxes socials. L’any passat la proposta seleccionada va ser la de Roc Albets i Subirà, de 10 anys, amb la frase “Biblioteca, un lloc màgic”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA  
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona naturalitza les basses en desús de la depuradora i crea un nou espai per a la ciutadania
SOLSONÈS
Emotiu reconeixement a Jaume Subirà en la ballada final de la Festa Major de Solsona
SOLSONÈS
La biblioteca de Solsona estrena la seva programació dins l’Any Vallverdú

SOLSONÈS
Solsona flexibilitza les condicions d’accés als ajuts per a la promoció de l’activitat empresarial
SOLSONÈS
“Castellvell, la senyora de Solsona” és el títol de les visites nocturnes que Solsona Experience oferirà
SOLSONÈS
Solsona Experience entra de ple a l’estiu i ofereix més visites guiades i més experiències
Manresa diu Prou convoca una manifestació per aquest dijous a Manresa
Manresa i el Bages, molt presents a la 26a Fira Mediterrània
L'equip màster de l'Avinent es classifica per l'estatal mixte
El Clam 2023 presenta una edició amb el millor cinema i convidats extraordinaris
Dos alumnes de l’institut Lacetània, premiats al concurs de l’ Institut de Microelectrònica de Barcelona
Sant Fruitós homenatja al veí Francisco Hernández Soriano amb motiu del seu 100è aniversari
L'Ajuntament dona a conèixer Manresa als nous estudiants universitaris
Més de 120 professionals participenen la jornada d’Althaia per avançar en l’abordatge multidisciplinari de la insuficiència cardíaca


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]