Diumenge 19 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Torna la Setmana del Medi Ambient a Sant Joan de Vilatorrada
De l’1 al 4 de juny es duran a terme diverses activitats mediambientals al municipi.
Torna la Setmana del Medi Ambient a Sant Joan de Vilatorrada.

ST. JOAN / Redacció/Sergi Vàzquez   
31/05/2023 15:03
Manresa recorda les víctimes de la Guerra amb una escultura
La consellera de Recerca i Universitats inaugura oficialment la Clínica Odontològica Universitària
L'Arxiu Municipal rep una foto de la històrica visita del President Macià
L'eclipsi solar dispara les reserves i l'expectació col·lectiva
Un any més, arriba la Setmana del Medi Ambient a Sant Joan de Vilatorrada, organitzada conjuntament amb el grup de Voluntàries Mediambientals i amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Biblioteca Cal Gallifa, la Mancomunitat Intermunicipal del Cardener i l'Associació d'Amics de la Fotografia. Les activitats programades estaran centrades en posar en valor l’aigua com a bé essencial i cada vegada més escàs, sobretot en el context actual de sequera.

Es començarà aquest dijous amb l’Hora del conte a la Biblioteca, amb el conte "La Gota Clara", a partir de les 17:30 h. A la mateixa biblioteca, hi haurà aquest divendres la inauguració de l'exposició "Llegim el Riu" a partir de les 18:00 hores, amb la intervenció del Toni Dorado, docent, investigador i coordinador del programa de doctorat de recursos naturals i medi ambient de la Universitat Politècnica de Catalunya. Es tracta d’un projecte de ciència ciutadana, que s’està portant a terme en el municipi, per conèixer l'estat ecològic i hidrològic del riu Cardener. A més, des d’aquest dijous i fins al 22 de juny hi haurà un concurs de fotografia a Instagram, sota el tema “L’aigua, un bé essencial i escàs”, i del qual podeu consultar les bases a www.santjoanvilatorrada.cat

Acte de cloenda

El diumenge 4 de juny es durà a terme l’acte de cloenda de la Setmana del Medi Ambient. Per una banda, es farà una pintada d’un mural participatiu al carrer Sardana cantonada amb passeig Gallifa, que tractarà sobre el medi ambient i la biodiversitat. Començarà a les 11:00 hores. A la mateixa hora, i fins a les 13:00 h, hi haurà ecojocs familiars al pati de la xemeneia. I en acabar, hi haurà un vermut eco per totes les persones participants.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT JOAN DE VILATORRADA   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
L'Arxiu Municipal rep una foto de la històrica visita del President Macià
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós reformarà l’espai públic de l’entorn del Teatre Casal Cultural
BAGES
Ja hi ha 20 municipis que han implantat el sistema de contenidors tancats del Consorci del Bages

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages destina prop d'1,4 milions d'euros a noves inversions i a reforçar serveis
BAGES
A la venda les entrades per al concert del Pla de Lluna
SÚRIA
Ballada de sardanes de cloenda de la Festa Major de Súria
Vista des d'una casa de l'escultura "Metralla"
Manresa recorda les víctimes de la Guerra amb una escultura
Demanen extremar la prudència en complir-se el primer mes de campanya de bany
La consellera de Recerca i Universitats inaugura oficialment la Clínica Odontològica Universitària
L'Arxiu Municipal rep una foto de la històrica visita del President Macià
L'eclipsi solar dispara les reserves i l'expectació col·lectiva
Papiol, la catalana que ha passat de rentar catifes a vestir botigues de Dior i super-iots
Beneficis de consumir cafè


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]