Dimecres 22 de juliol de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Manresa estrena un mural fresc i desenfadat sobre la vinya i el vi
L’obra, de l’artista FMF (Ferran Manalbens), reflecteix elements clau del món de la vinya com el raïm i el cep, la pedra seca, el paisatge i el vi. El mural està ubicat al xamfrà de l’avinguda Bases de Manresa i l’avinguda Universitària.
Manresa estrena un mural fresc i desenfadat sobre la vinya i el vi. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
10/06/2023 13:10
Reclamen més control públic en la planificació i implantació de les renovables
L'alerta per risc d'incendi forestal s'allarga tota la setmana i serà més elevat dimecres
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
Castelltallat prepara una gran jornada astronòmica pel 12 d’agost
La ciutat de Manresa compta des d’aquesta setmana amb una obra permanent a l’aire lliure que uneix patrimoni vinícola i patrimoni artístic. Es tracta d’una pintura mural de l’artista FMF (Ferran Manalbens) que mostra el món de la vinya i el vi des d’un punt de vista fresc, esbojarrat i amb una paleta de colors molt sat urada i brillant. L’obra, emmarcada en el projecte Vi_suals i la Fira Viba, es pot veure a la confluència entre l’avinguda Bases de Manresa i l’avinguda Universitària. L’autor de l’obra és FMF (Ferran Manalbes), un artista graduat en Belles Arts que ha treballat en l’entorn més clandestí de la cultura urbana i l’art de carrer i es caracteritza pel seu estil fresc, despreocupat i lliure que ha deixat reflectit en el mural, juntament amb personatges divertits i esbojarrats.

La mostra artística ha deixat enrere l’exposició col·lectiva d’altres anys per transmutar cap a una proposta permanent i a càrrec d’un sol artista, que deixa a la ciutat una obra relacionada amb el món de la vinya i el vi de la comarca, amb l’objectiu d’enfortir la relació entre el patrimoni vitivinícola i el patrimoni artístic. Amb una trajectòria de deu anys, el projecte Vi_suals compta amb la complicitat de la Denominació d’Origen Pla de Bages, l’Ajuntament de Manresa, la Taula de les Arts Visuals de la Catalunya Central (TAVCC).



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: VI_SUALS   MANRESA 
També et pot interessar:
LA FOTO DEL DIA
Fotografia dels gegants de Manresa al carrer Sobrerroca
MÚSICA
El Festival Camins tanca amb èxit la seva primera edició amb una bona resposta de públic
ACTUALITAT
L'Alternativa vol ser patrimoni immaterial davant la pressió judicial de Cal Jorba

LA FOTO DEL DIA
Vesprada amb el cel encès
ESPORTS
El Club Tir Precisió Manresa organitza, aquest cap de setmana, tirades socials
MANRESA
Manresa recorda les víctimes de la Guerra amb una escultura
Fotografia dels gegants de Manresa al carrer Sobrerroca
Reclamen més control públic en la planificació i implantació de les renovables
El Festival Cantilafont ha tancat aquest cap de setmana la seva dotzena edició
L'alerta per risc d'incendi forestal s'allarga tota la setmana i serà més elevat dimecres
Sant Fruitós de Bages ha celebrat una nova edició del Mercat de la Terra
Castelltallat prepara una gran jornada astronòmica pel 12 d’agost
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
Els Festivals Alta Segarra triomfen en la seva estrena a Veciana


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]