Dimarts 28 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Cardona va acollir la novena edició del Cardona Canta
El proppassat diumenge 11 de juny, Cardona va acollir la novena edició del Cardona Canta, l’aplec anual de música coral que reuneix cantaires convidats i cardonins en un concert de germanor.
Cardona va acollir la novena edició del Cardona Canta.

CARDONA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
14/06/2023 22:06
El Conservatori de Música acollirà el concert familiar i participatiu 'El Cavaller del Bosc'
Manresa Il·lumina, finalista als Premis BBVA a la Sostenibilitat Empresarial
Robòtica i conscienciació climàtica a la Setmana de la Ciència 2025
Prop de 400 participants al 7è Congrés de Conducta Althaia i AMPANS
Enguany, el cor convidat ha estat la Coral Maristes Montserrat de Lleida, una formació integrada per una seixantena d’intèrprets que van passar una jornada cultural a la vila ducal. Al matí, van visitar el castell de Cardona, on no van perdre ocasió de cantar a la col·legiata romànica de Sant Vicenç, així com també el Museu de la Sal Josep Arnau i el casc antic del municipi. Després de celebrar un dinar de germanor, a la tarda, els cantaires de les Terres de Ponent es van reunir amb les formacions corals cardonines per celebrar plegats un nodrit concert.

Les interpretacions dels temes de ABBA, Freddie Mercury i els cants dels indis brasilers per part dels lleidatans van merèixer l’ovació d’un públic que va acabar dempeus amb “El cant de la senyera”. A la segona part, les formacions cardonines van desgranar un variat repertori, entre el qual va destacar l’estrena de la sardana “Canta Cardona” del director de la Coral Cardonina, peça composta amb motiu d’aquest certamen durant el temps de pandèmia. En total, més de dues-centes persones van gaudir d’un intens esdeveniment musical.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA CANTA  
També et pot interessar:

El Cap Bages, il·luminat al vespre
El Casino de Calaf acull el concert “El segon de Rakhmàninov” amb l’orquestra Arts Simfònica Jove
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet incorpora set nous agents a la Policia Local
Funció de l’espectacle Maure el dinosaure de la Companyia Teatre Nu
UManresa arriba als 2.620 estudiants en titulacions oficials
El Conservatori de Música acollirà el concert familiar i participatiu 'El Cavaller del Bosc'
Manresa Il·lumina, finalista als Premis BBVA a la Sostenibilitat Empresarial
Robòtica i conscienciació climàtica a la Setmana de la Ciència 2025


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]