Divendres 26 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Benvingut Aligué, nou president del Rotary Club
El relleu en la presidència es va fer dissabte en el transcurs de la 34a Festa de Canvi de Junta.
Benvingut Aligué, nou president del Rotary Club.

ACTUALITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
20/06/2023 14:00
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Un centenar de persones va assistir dissabte a la 34a Festa de Canvi de Junta del Rotary Club de Manresa-Bages, que va tenir com a escenari l’Hotel-Restaurant Ramon de Santpedor. En el decurs de la vetllada va tenir lloc el tradicional relleu en la presidència del club. El cuiner Benvingut Aligué va ser nomenat nou president del Rotary en substitució de Carles Pons, que ha estat al capdavant del club durant l’últim any. La vetllada va ser un punt de trobada per a totes les persones que formen part del Rotary Club de Manresa-Bages, que promou, des del territori, diferents campanyes solidàries a nivell local i també en l'àmbit global.

Durant la festa es va fer balanç de l’activitat que ha realitzat el club recentment. Es va destacar en especial la celebració de la 30a edició del Premi Protagonistes del Demà i el suport a la joventut del territori, la distribució de 5.000 bosses per netejar el bosc, la campanya de recaptació de fons i de sensibilització a favor de la pau a Ucraïna, la continuïtat del Premi Simeó Selga –que ja suma 21 edicions–, les sinergies amb Càritas i el projecte de restauració del patrimoni de la pedra seca, i la col·laboració amb les ADF i els cossos d’emergències amb el finançament de tres càmeres de vigilància per evitar incendis forestals.

El nou president, Benvingut Aligué, és cuiner actualment jubilat. Ha estat l’ànima del Restaurant Aligué, establiment que va tancar portes l’any 2020. Va entrar al Rotary Club de Manresa-Bages l’any 1988 com a membre fundador. Les prioritats del seu mandat són continuar amb els projectes principals que té en marxa el club i, com a novetat, organitzar activitats relacionades amb la gastronomia i la salut. Els estatuts del Rotary preveuen el relleu presidencial de manera anual.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ROTARY CLUB MANRESA-BAGES 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
La Fundació Montepio rep el 24è Premi Simeó Selga pels programes Conductàlia i Recondueix
ACTUALITAT
El sopar solidari “Taules per la Inclusió” ja ha reunit més de 480 persones i 48 empreses del Bages
ACTUALITAT
Jordi Puig Bartrina és el nou president del Rotary Club de Manresa-Bages

ACTUALITAT
El Rotary Club de Manresa-Bages organitza un sopar solidari per contribuir al projecte de La Parada
ACTUALITAT
Protagonistes Del Demà: Doctor Carles Garriga’ del Rotary Club de Manresa-Bages
ACTUALITAT
El Rotary Club de Manresa-Bages visita les instal·lacions del CDIAP
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]