Dijous 17 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Aigües de Manresa inicia els treballs de la xarxa d'aigua potable a la carretera de Santpedor
L’actuació s’està executant al tram entre la plaça Mallorca i la plaça Bonavista. Els treballs tenen una durada de 12 setmanes i un pressupost de 295.550 euros.
Arrenquen els treballs previs a la carretera de Santpedor.

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
22/06/2023 14:58
Manresa presenta la campanya 'No Canviïs Mai' per fomentar l'ús social del català
La Nit de la Recerca explicarà set projectes innovadors desenvolupats a Manresa
S’activa la instal·lació fotovoltaica d’autoconsum
Tradició i participació als actes de la Diada a Castellbell i el Vilar
Aigües de Manresa ha iniciat les obres de reposició de la xarxa d’aigua potable a la carretera de Santpedor, entre la plaça Mallorca i la plaça Bonavista, una actuació que té una durada aproximada d’unes 12 setmanes i un pressupost de 295.550 euros. Aquesta setmana s’estan fent treballs previs –sense afectació al trànsit- que consisteixen en cales de prospecció de serveis. La setmana vinent arrenca el gruix de l’actuació, que causarà diverses afectacions al trànsit de vehicles i vianants.

Està previst que els treballs es facin en tres fases. La primera es posa en marxa dimarts vinent, 27 de juny, i afectarà la carretera de Santpedor, en el tram situat entre el carrer Menorca i el carrer Creu Guixera. La segona fase es preveu per al 17 de juliol i afectarà el tram de carretera entre el carrer Creu Guixera i el carrer Sant Antoni Maria Claret. La tercera i última fase engegarà el 29 d’agost i afectarà el tram entre el carrer Sant Antoni Maria Claret i la plaça Bonavista.

Afectacions de trànsit per la primera fase dels treballs

Dimarts 27 de juny arrenca la primera fase de treballs a la carretera de Santpedor, al tram situat entre la plaça Mallorca i el carrer Creu Guixera. Durant l’actuació es tallarà el sentit de circulació de la carretera de Santpedor en direcció a la plaça Mallorca des del carrer Creu Guixera i es mantindrà el sentit de circulació en direcció a la plaça Bonavista. Els vehicles que circulin per la carretera de  Santpedor en direcció a la plaça Mallorca es desviaran pel carrer Creu Guixera (que s'ordenarà en sentit únic de circulació de carretera de Santpedor en direcció a carrer Llibertat), carrer Llibertat i carrer Doctor Trueta per accedir de nou a la carretera de Santpedor.

Es prohibirà l'estacionament en l'àmbit d'afectació de les obres (Ctra. Santpedor) i en els carrers Llibertat i Doctor Trueta per garantir el pas dels vehicles de transport públic de viatgers. Els vehicles que circulin pel carrer Séquia i la plaça Mallorca es desviaran per la carretera de Santpedor en direcció a la plaça Bonavista. L'accés de vehicles al carrer Torras i Bages, passatge Dipòsits Vells i passatge Torras es farà des de la carretera de Santpedor provinents de la plaça de la Creu.

El servei Bus Manresa en la Línia 8 Perimetral-Estacions (direcció RENFE) es veurà afectat pels desviaments de trànsit establerts. Consulteu les afectacions del servei a través del web www.manresabus.com o bé al telèfon 93 875 71 50.    



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AIGUES DE MANRESA   TREBALLS 
També et pot interessar:
MANRESA
L'Ajuntament clourà els treballs d'asfaltatge del Pla de Millora de l'Espai Públic 2026
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa continua els treballs d'asfaltatge als carrers Trieta i Dibuixant Vilanova
MANRESA
Segona fase dels treballs d'asfaltatge al carrer Josep Guitart, al barri de la Balconada

MANRESA
Treballs de pintura afectaran quatre carrers de Manresa
MANRESA
Els asfaltatges a Manresa continuen, al carrer Josep Guitart barri de la Balconada
MANRESA
Afectacions al trànsit per treballs de pintura als carrers Era Esquerra, Carrió, Saclosa i Cardenal Lluch
S'acaba la temporada de cadires al Passeig
Els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Solsona actuen coordinadament davant d’incidents difosos
L'Ajuntament s'il·luminarà de taronja amb motiu del Dia Mundial de la Seguretat del Pacient
L’Escola Monsenyor Gibert estrena els nous lavabos de la planta baixa
Els centres cívics de Manresa reprenen la programació de tardor amb noves propostes
Ràdio Sant Fruitós estrena aquest dimecres «Joc interior»
La Catalunya Central se suma al Dia Mundial de la Seguretat dels Pacients
Manresa presenta la campanya 'No Canviïs Mai' per fomentar l'ús social del català


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]