Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Arrenca una nova edició de les Aules Obertes d'Estudi per donar suport educatiu als joves
L’activitat és gratuïta i està impulsada des del Pla Educatiu d’Entorn (PEE) amb la col·laboració amb la Federació d’Associacions de Veïns de Manresa (FAVM). La tercera edició d’aquest projecte d’acompanyament escolar tindrà lloc a 13 espais de la ciutat.
Arrenca una nova edició de les Aules Obertes d'Estudi per donar suport educatiu als joves. Foto: AJM

MANRESA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
29/06/2023 15:10
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Per tercer any consecutiu, i en resposta a la bona acollida de l'activitat l'estiu passat, Manresa ha tornat a posar en marxa l’activitat Aules Obertes d’Estudi, una iniciativa que té l’objectiu de donar suport i fer acompanyament escolar a infants i joves de 5è de Primària a 4t d’ESO. El projecte és gratuït, està impulsat pel  Pla Educatiu d’Entorn (PEE) en col·laboració de la Federació d’Associacions de Veïns de Manresa (FAVM), i s’emmarca dins el Pla de Millores Educatives (PMOE) de la regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Manresa.
 
Aquest projecte es va iniciar fa dos estius, el primer es va desenvolupar a 9 diferents espais i biblioteques veïnals de la ciutat, aconseguint una bona acollida. Per aquest motiu s'han incrementat els espais des d'aleshores, aquest estiu l'activitat es desenvolupa en 13 espais diferents de la ciutat per facilitar l'accés i la proximitat respecte del domicili, el nombre de grups serà de 14, doncs un dels espais acollirà dos grups.

L’activitat ha arrencat aquesta setmana i es desenvoluparà fins al 12 de juliol,  de  10 h a 12.30 h,  cada matí de dilluns a divendres. L’accés és lliure en aquest horari i no cal fer  inscripció prèvia. No cal anar-hi cada dia ni tota l’estona. L’alumnat ha de portar el material d’estudi, lectura i/o deures d’estiu. L’aforament és limitat. Hi ha un monitor per tal d’assistir i acompanyar a tots els  infants i joves que vulguin participar lliurement en aquesta activitat. Es fa un registre d’entrada i sortida  dels participants  tenint en compte l’aforament de cada aula.

Els espais veïnals que han obert les portes per aquest projecte són els següents:
AV Barri Antic. Plaça Puigmercadal escala exterior, 1
AV Cal Gravat. Plaça Cal Gravat, 2
AV Passeig i Rodalies. Carrer Circumval·lació, 11-13
AV Vic-Remei. Carrer Verge de l’Alba, 5-7. Edifici Casa Caritat
AV Xup. Sala d’activitats
AV Escodines. Casal de les Escodines. Carrer Sant Bartomeu, 50 
AV Carretera Santpedor. Carretera de Santpedor 188-192
AV Sagrada Família. Carrer Penedès, s/n
AV Sant Pau. Carrer Cardener, 12-14
AV Plaça Catalunya, Centre Cívic Selves i Carner. Carrer Bernat Oller, 14-15
AV La Balconada, Passeig Sant Jordi, s/n
Federació d'Associacions de Veïns de Manresa. Font dels Capellans, 13.
AV Valldaura. Carrer Àusias March, 10. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: AULES OBERTES D'ESTUDI   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
MANRESA
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
MANRESA
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+
ACTUALITAT
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]